כדורגל: צפת בחמישי, ממב”ע בשבת

סופ”ש ארוך של כדורגל בליגה ב’. זרקור לעבר המשחקים, בכתבה זו.

המחזור השלישי במחוז צפון א’ של ליגה ב’ ייצא היום (חמישי) לדרך. שתי הנציגות שלנו בליגה, הפועל עירוני צפת ובני ממב”ע, שכבר נחלו הפסד אחד בשני מחזורי הליגה, יפגשו קבוצות שטרם הפסידו העונה. זרקור לעבר כל אחד ממשחקי הקבוצות, בכתבה זו.

הפועל עירוני צפת תארח הערב, בשעה 18:00, את צעירי טמרה. צפת ניצחה במחזור הראשון בביתה בצורה משכנעת את אחווה שעב, אך נחלה הפסד 1:0 במשחק החוץ מול בני ג’דיידה-מקר, משחק שבמהלכו הורחק משורותיה הקשר ההתקפי בן שמואלי, שייחסר במשחק מול אחת מחמש הקבוצות שלהן מאזן מושלם בתום שני משחקים. לכל אחת מהקבוצות חלק התקפי שופע בשחקנים טובים, הצפי שלנו הוא למשחק עם יותר משני שערים.

בני ממב”ע, שאחרי התבוסה 6:0 במחזור הפתיחה במשחק החוץ מול העולה החדשה מקרית ים, סיימה בשבוע שעבר בתוצאת שוויון 0:0 את המשחק מול מ.כ שפרעם, תתארח אצל אחווה כפר מנדא – שמאזנה עומד על ארבעה שערים ועד כה נכבש שער אחד בלבד בשני משחקים. ממב”ע מקווה לזכות בניצחון ליגה ראשון בעידן וויאם עמאשה. קל זה לא הולך להיות. ממב”ע תקווה לחזרתו של אסעד עמאשה, שיחד עם נאג’י אבו ג’בל מהווים השניים כח התקפי מהטובים ביותר בליגה. 

אלה שנשארים בבית ואלה שיוצאים למשחק חוץ רחוק. שחקני בני ממב”ע (באדום) ושחקני צפת (צילום: ענאן עמאשה)