כדורגל: אותה ליגה על הנייר

עירוני קרית שמונה נחלה הפסד 3:1 במשחק החוץ מול מכבי ת”א, שהייתה גדולה עליה.

הפסד ראשון לעירוני קרית שמונה, שכצפוי חוזרת מאצטדיון בלומפילד ביפו עם ידיים ריקות, לאחר שנחלה הפסד 3:1 במשחק החוץ מול מכבי ת”א, שפתחה את העונה בצורה עוצמתית – עם שני ניצחונות ויחס שערים אדיר של 11 שערי זכות ו-0 שערי חובה. קרית שמונה ניסתה לתת פייט ולא התבזתה, אבל אי אפשר היה שלא לשים לב לפערים הגדולים מאוד בין הקבוצות.

עירוני קרית שמונה עלתה למשחק היום במערך של 4-4-2, את מקומו של ג’וזף מבונג תפס אופיר בנבניסטי, במטרה לתגבר את החלק האחורי. בהרכב קרית שמונה עלו ארבעה שחקנים עם עבר במכבי ת”א – שלושה שחקנים ששיחקו בקבוצות מחלקת הנוער – המגן נועם כהן והקשרים יואב הופמייסטר ואריאל שרצקי, לעומתם הקשר רועי קהת – שגדל במכבי ת”א והספיק לשחק גם בקבוצת הבוגרים.

25 דקות קרית שמונה הצליחה להימנע מספיגה, עד שמבצע אישי של אוסקר גלוך הצעיר והמוכשר הסתיים במסירה לערן זהבי, שמטווח קצר בעט לגופו של ברטקוש, על הריבאונד עט גבי קניקובסקי שבעט לרשת וקבע את תוצאת המחצית הראשונה – 0:1 לזכות מכבי ת”א, שעם קצת יותר ריכוז ומזל הייתה מצליחה לכבוש עוד שערים לפני הירידה להפסקת המחצית. יצוין כי עאיד חבשי הוחלף בדקה ה-34 בגלל פציעה בסמואל בראון, מה שהביא לשינוי המערך של קרית שמונה עם השארתם של איתי בן שבת ואופיר בנבניסטי כבלמים היחידים. קרית שמונה עברה למערך של 4-4-2.

הוחלף בגלל פציעה. עאיד חבשי (צילום: שלומי גבאי)



את המחצית השניה קרית שמונה פתחה טובה יותר ואחרי מספר דקות של משחק הצליח מוחמד שאקר להגיע למצב קורץ ולבעוט לשער התל אביבי, אך השוער דניאל פרץ הדף את הכדור לקרן.

בדקה ה-60 שוב אוסקר גלוך התנהל עם כדור, הפעם מסירה מוצלחת לעברו של גבי קניקובסקי הסתיימה בבעיטה של האחרון מסף הרחבה לרשת של ברטקוש – 0:2 לזכות מכבי ת”א.

בדקה ה-81 עבירה אגרסיבית מאחור של ג’ורג’ה יובאנוביץ’ על נועם כהן הביאה להרחקתו של החלוץ הסרבי של מכבי ת”א, שנותרה בעשרה שחקנים.

תשע דקות מאוחר יותר הצליחה מכבי ת”א לסגור עניין, עם שער על טהרת המחליפים: מסירה של דור פרץ לעברו של פרפה גויאגון הסתיימה בבעיטה של האחרון מתוך הרחבה לרשת של קרית שמונה – 0:3 למכבי ת”א.

רגע לפני סיום תוספת הזמן, איתמר שבירו כבש שער מתוך הרחבה והמתיק את הגלולה המרה. בסיום, ניצחון 1:3 לזכות קרית שמונה.

הרכב עירוני קרית שמונה (בסוגריים המחליפים): דז’וגאס ברטקוש, נועם כהן, עאיד חבשי (סמואל בראון – 34), אופיר בנבניסטי, איתי בן שבת, זיו מורגן, אריאל שרצקי (ליאור טימוטי מוזי – 60), יואב הופמייסטר (סנין סבאי – 76), רועי קהת (ידין לוגסי – 76), מוחמד שאקר (ג’וזף מבונג – 60) ואיתמר שבירו.

ממשיך לכבוש. איתמר שבירו (צילום: מדיה מנהלת הליגות)