כדורגל: לחזור מבלומפילד בשלום

עירוני קרית שמונה תתארח הערב אצל מכבי ת”א העוצמתית. כל תוצאה מלבד הפסד תהיה מצוינת לקרית שמונה.

המחזור השלישי בליגת העל ייצא ביום שבת לדרך. עירוני קרית שמונה, שצברה 4 נקודות בשני המחזורים הראשונים, תתארח בשעה 18:00 אצל מכבי ת”א הלוהטת, באצטדיון בלומפילד ביפו. מכבי ת”א מוליכה את הטבלה עם מאזן מושלם ויחס שערים של 11 שערי זכות ו-0 שערי חובה, מגיעה למשחק כשהקונפרנס ליג לא חלק מתוכנית המשחקים שלה והיא פנויה להתעסק בזירה המקומית.

גם הפעם זה צפוי להיות קשוח. זיו מורגן במאבק אווירי מול דן גלזר בעונה שעברה (צילום: באדיבות האתר הרשמי מכבי ת”א)



לוותר מראש זו בוודאי לא אופציה, אך אין ספק שפערי הכוחות ברורים ועירוני קרית שמונה יודעת שבסבירות גבוהה היא תחזור בידיים ריקות לביתה, אך לחזור עם נקודה אחת זהו בהחלט יעד בר השגה. לחזור עם כל הקופה זה לא תלוש מהמציאות, אך בשביל זה קרית שמונה תצטרך למקסם את היכולות ואת המזל שלה ולקוות שמכבי ת”א תיקלע ליום חלש במיוחד. קרית שמונה שיחקה במשחקים האחרונים במערך של 4-3-3, לא מן הנמנע שזה המערך שיעלה גם הערב, אך מאמן עם אוריינטציה שמרנית כמו מנחם קורצקי עשוי להעדיף הערב תגבור לחלק ההגנתי, לכן ההערכות הן שיתגבר את חוליית הקישור בקשר נוסף. ידין לוגסי, שמשלב במשחקו אלמנטיים הגנתיים והתקפיים, עשוי למצוא את עצמו בהרכב במקומו של ג’וזף מבונג או מוחמד שאקר.

מכבי ת”א עמוסה כישרון ויכולות בכל חלקי המגרש, בדגש על החלק הקדמי שבו ניתן למצוא את ערן זהבי המאסטרו של הקבוצה, הקשרים הצעירים, פרפה גויאגון ואוסקר גלוך והחלוץ המסוכן ג’ורג’ה יובנאוביץ’. מאחוריהם חוליית קישור אחורי קשוחה ודינמית עם דור פרץ ודן גלזר. ככל שקרית שמונה תצליח לתת יותר פייט במאבקים במרכז המגרש ותמנע ממכבי ת”א שליטה, היא תהיה במצב טוב יותר. לסמואל בראון, רועי קהת ויואב הופמייסטר, אחריות גדולה על הכתפיים. הבלם עאיד חבשי והשוער דז’וגאס ברטקוש ינסו להשרות רוגע על ההגנה.

אנשי מכבי ת”א, המאמן ולדאן איביץ’ והבלם שחר פיבן, מתייחסים למשחק מול עירוני קרית שמונה (מדיה מכבי ת”א)