כדורגל: שבת בשני מוקדים בקרית שמונה

קבוצת הבוגרים וקבוצת נערים ב’ יארחו משחקים במגרשים בקרית שמונה. קבוצת הנוער תתארח בסכנין. זרקור לעבר המשחקים, בכתבה זו.

שבת של כדורגל מעבר לפינה וכמו תמיד אנו כאן כדי לעשות סדר בעניינים. אז אחרי שבשבוע החולף במחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה התחילו קבוצות הנוער ונערים ב’ את העונה עם תוצאת תיקו במשחקי חוץ מאתגרים ואחרי שקבוצת הבוגרים של עירוני קרית שמונה החלה את דרכה בליגת העל עם ניצחון על סקציה נס ציונה, אנו מגיעים לשבת שבה שלוש הקבוצות הן היחידות מקרב קבוצות האזור שייטלו חלק במשחקי ליגה. שתיים מהן יארחו את משחקיהן בקרית שמונה. בכתבה זו נפנה זרקור לעבר כל אחד מהמשחקים.

תגיעו למגרשים, הקבוצות צריכות אתכם.



קבוצת הנוער תתארח בשעה 17:00 אצל בני סכנין. הקבוצה של עומר לוינזון חזרה עם נקודה יקרה ממשחק החוץ הדרמטי מול הפועל ת”א, בו היא ניצלה מהפסד כתוצאה משער שכבש אורי שנפר בדקה ה-94 מבישול של יאיר מרדכי – שהתארח לראיון אצלנו בפינת “ספורטאי השבוע”. בשבת מצפה לקבוצה משחק חוץ מאתגר מול בני סכנין – שבשבוע שעבר נחלה הפסד ביתי 1:0 במשחק מול בית”ר ירושלים, שלפחות על הנייר נחשבת לאחת מהקבוצות הנחותות בליגה. לסכנין חלק קדמי עשיר בשחקנים איכותיים, ביניהם כאלה שכבר שיחקו במדי קבוצת הבוגרים. את סכנין מאמן סלאח חסארמה, שזכור לכולנו מתקופתו כשחקן בקרית שמונה וכמאמן בקבוצת הנוער והבוגרים. קרית שמונה עדיין נבנית תוך כדי תנועה. אחרי שחזרה עם נקודה מת”א, חזרה עם 3 מסכנין זו בהחלט משימה שבהישג יד.

קבוצת נערים ב’ תארח בשעה 17:00 את מכבי ת”א, במגרש הסינטטי בעיר. קרית שמונה סיימה בתוצאת שוויון 1:1 את משחק החוץ מול הפועל פ”ת, בעוד שמכבי ת”א פתחה עונה עם ניצחון 2:4 על הפועל ירושלים. מכבי ת”א נחשבת לאחת מהקבוצות החזקות בליגה, כל תוצאה מלבד הפסד תהיה תוצאה טובה לקרית שמונה.

יפתיעו את אחת מהקבוצות החזקות בארץ? שחקני קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה



קבוצת הבוגרים תארח בשעה 18:00 את הפועל ירושלים (שידור ישיר בערוץ 58). אחרי הניצחון על נס ציונה הקבוצה של מנחם קורצקי ועוזריו, רביד גזל ואדריאן רוצ’ט, תקווה לשמור על מאזן מושלם במשחק מול הקבוצה מהבירה – שפתחה את העונה עם תוצאת שוויון 1:1 במשחק מול הפועל חדרה. הפועל ירושלים נחשבת לקבוצה מאוד טקטית ומאומנת, אפורה משהו, אבל מאוד יעילה. שחקני המפתח שלה הם הבלם הצ’כי אונדרז’ו באצ’ו, הקשר האחורי נדב נידם – ששיחק בקרית שמונה בעונה שעברה והבקיע שער עצמי במשחק מול חדרה ובחלק הקדמי הקשר גיא בדש והחלוץ המהיר וויליאם טוגי. קרית שמונה צפויה לעלות במערך של 4-3-3 ועם הרכב זהה לזה שעלה במשחק מול נס ציונה. קרית שמונה תצטרך לאתגר את השוער האורח, אדאביו אדליי, שמתקשה ביציאות מקו השער, כדי להגדיל את סיכוייה להבקיע ולנצח. סבלנות היא גם מצרך חשוב במתכון להצלחה, שכן הפועל ירושלים קבוצה שמאוד מקשה על יריבותיה בצד ההגנתי. בקטע הוידאו שבתחתית הכתבה, ניתן להאזין להתייחסות למשחק של המאמן מנחם קורצקי והשוער דז’וגאס ברטקוש.

יכבוש פעמיים בשבוע? ידין לוגסי (צילום: פושקו)



ארגון אוהדי קרית שמונה – blus lions הוציאו קריאה רשמית לאוהדי הכדורגל בגליל העליון להגיע ולתמוך בקבוצה: משחק בית ראשון, כמה חשוב  וכמה משמעותי לכולנו. מאמן חדש, צוות חדש  ומספר שחקנים חדשים, אבל האורות והזרקורים עלינו האוהדים. מבקשים מכל אוהדי הכדורגל  לצאת מהבית, לשים חולצה כחולה, לקחת תגבורת מבית, לבוא למגרש לתמוך, להיות חלק חלק משינוי . אנו, האוהדים, בורג חשוב בהצלחתה של הקבוצה האהובה עלינו. בלעדינו לא תהיה הצלחה. בואו נחזיר עטרה ליושנה . בואו נחזיר את הצבע הכחול ליציע. אנו, חברי הארגון, כמיטב המסורת לפני כל משחק בית, נפגשים לבירה בפארק הזהב, מדברים כדרוגל ונכנסים למגרש באווירה טובה. כולם מוזמנים”.