כדורגל: מתחילים עונה במחלקת הנוער של קרית שמונה

קבוצות הנוער ונערים ב’ יחלו בשבת עונה בליגת העל לנוער.

עונת הכדורגל במחלקות הנוער יוצאת לדרך. ראשונות מקרב הקבוצות הצעירות מהאזור לפתוח את העונה, הן קבוצות הנוער ונערים ב’ של עירוני קרית שמונה, שהן הקבוצות היחידות מקרב קבוצות האזור הצעירות, שישחקו בליגה הבכירה ביותר של השנתון אליו הן שייכות. שתי הקבוצות יתארחו בשבת אצל קבוצות ממרכז הארץ למשחקים מאתגרים.

לפני שנגיע לקבוצות הנוער ונערים ב’ של עירוני קרית שמונה, עדכון גביע קצר: בהגרלת המשחקים למחלקות הנוער, שנערכה ביום רביעי בערב, נקבע כי קבוצת הנוער של הפועל מרום הגליל – השייכת לדרג המחוזי, תארח למשחק מאתגר את מכבי קרית אתא מהליגה הלאומית (שתי ליגות מעל). בשנתון נערים ב’ נקבע, כי בני ממב”ע – לה זו תהיה עונת בכורה בליגה הארצית, תארח את מ.ס פרדס חנה-כרכור מהדרג המחוזי אליו שייכת הפועל עירוני צפת – שתתארח אצל אהלי טמרה, שגם היא שייכת לדרג זה.

יארחו קבוצה שזכתה באליפות. שחקני קבוצת נערים ב’ של הפועל עירוני צפת



נוער: להיבנות תוך כדי תנועה

קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה, שהחתימה מערב יום שלישי לצוהריי יום רביעי שישה שחקנים, בהם בלם אפריקאי המתנשא לגובה של 1.87, מגיעה לעונה הזו אחרי חילופי משמרות והיא תצטרך להיבנות תוך כדי תנועה. אחרי שבשנים האחרונות מצאה את עצמה הקבוצה במרכז הטבלה, גם העונה היא תשמח להיות שם, אם כי תצטרך לקחת בחשבון גם השתרכות במאבקי התחתית. בחלק הקדמי ישחקו שניים משלושת חריגי הגיל, יאיר מרדכי ובילאל שהין, שיצטרכו להיות שחקני המפתח של הקבוצה יחד עם הקשר יהלי שלו, שגם הוא חריג גיל. ג’ואן חלבי, החלוץ המוכשר שעלה מקבוצת נערים א’, יקווה בעונתו הראשונה להראות שהוא יכול להצליח גם בליגה שבה משחקים בוגרים ממנו.

את הקבוצה מוביל מהקווים עומר לוינזון – שאימן בעונה שעברה בהצלחה את קבוצת הבוגרים של עירוני נשר בליגה א’, עונה לאחר שהוביל את קבוצת הנוער של המועדון להישארות בליגת העל כנגד כל הסיכויים. לאורך השנים לוינזון רשם הצלחות רבות כמאמן נוער ונערים בקבוצות מאזור מפרץ חיפה.

משחק הבכורה של הקבוצה הוא משחק חוץ מול הפועל ת”א, שמודרכת ע”י כדורגלן העבר, מיכאל זנדברג. הפועל ת”א נחשבת לקבוצה עם חומר שחקנים טוב יותר, שעשויה להיות פקטור במאבקי הצמרת בטבלה. גם תוצאת תיקו תהיה טובה לקרית שמונה. המשחק יחל בשעה 18:00 ויועבר בשידור ישיר משולב בערוץ הספורט.

שחקן מפתח בחלק הקדמי. יאיר מרדכי



נערים ב’: להשתלב בהצלחה בליגה הבכירה

קבוצת נערים ב’, שתודרך ע”י אילן עזריה, היא למעשה הקבוצה היחידה בליגת העל של שנתון נערים ב’, שמעולם לא השתייכה לליגה המוגדרת ליגה בכירה. אחרי שבעונה שעברה זכתה באליפות מחוז חוף של שנתון נערים ג’, הדיחה במשחקי הגביע את הפועל באר שבע ובית”ר ירושלים ונתנה פייט חזק למכבי נתניה, מהקבוצות הטובות בארץ, שנזקקה להארכה כדי להדיח אותה, קרית שמונה מתחילה אתגר חדש – השתלבות בליגת העל עם הקבוצות הבכירות ביותר בארץ. בקרית שמונה יקוו לשחזר את ההצלחה של קבוצת נערים ב’ הקודמת, שלאורך העונה כולה לא ירדה אל מתחת לקו האדום והבטיחה הישארות בליגה 3 מחזורים לפני תום העונה, בעונה שבה מבין 18 קבוצות הליגה חמש האחרונות נשרו לליגת המשנה, אך לוקחים בחשבון גם תסריט של מאבק הישרדות.

משחק הבכורה של הקבוצה מזמן לה משחק חוץ מול הפועל פ”ת – שבעונה שעברה סיימה באמצע הטבלה בליגת מרכז 2 החזקה. המשחק יחל בשעה 18:30.

הזמן שלהם להוכיח, שהם שווים ליגת על. שחקני קבוצת נערים ב’ של קרית שמונה