קרית שמונה: מגרש מיני פיץ’ חדש ברח’ אח”י אילת

השבוע נחנך מגרש רב תכליתי, שעורר התרגשות בקרב חובבי הספורט.

מגרש מיני פיץ’ חדש נחנך השבוע ברחוב אח”י אילת בקרית שמונה. המגרש בעל דשא סינטטי ומכיל שני שערים קטנים וסלים, המאפשרים לקיים בו משחקי קט רגל וכן משחקוני קליעות לסל

חיים אוחנה, תושב הרחוב כל חייו, המשחק בקבוצת ותיקי עירוני קרית שמונה, שיתף בתחושותיו: “עם דמעות בעיניים מהתרגשות, שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה, אני רוצה להודות בשמי ובשם ילדי רחוב אילת וקהילת בני המנשה לסגן ראש העיר והממונה על הספורט בעיר – מר יורם ממן, ולראש העיר – מר אביחי שטרן, על המגרש הסינטטי החדש. כשפניתי ליורם וביקשתי מימנו שיעשה מאמצים לחדש את המגרש, לא עברה חצי שנה והמגרש מוכן. כשיורם נותן מילה – זאת מילה. אפשר לראות בתמונות את החיוך וההתרגשות של הילדים. מזכיר ממש ילדות של פעם, כשיושבים על המעקה וצופים במשחק. אני משווה את המגרש של פעם והמגרש של היום – כמו המגרשים ששימשו את ביתר ירושלים – ימק״א בעבר וטדי של היום”.

חיים אוחנה ונערי השכונה חונכים את המגרש

מעיריית קרית שמונה נמסר: “בשעה טובה סיימנו את עבודת הקמת מגרש ספורט משולב נוסף בקריית שמונה. הפעם מגרש ברחוב אח”י אילת.תודה ענקית למשרד הפריפריה, הנגב והגליל שסייע לנו בהקמת המגרש, לסגן ראש העיר והממונה על הספורט יורם ממן ולכל צוות מחלקת הספורט שעמלו רבות כדי שנגיע לרגע מיוחד זה.ועכשיו תושבים וילדים יקרים שלנו, זה שלכם. תהנו מהמגרש ושימרו על המתקן.מסמנים וי נוסף ובדרך להקמת מגרש נוסף בעיר”.

המגרש החדיש בזווית רחבה (צילום: דוברות עיריית קרית שמונה)