טריאתלון: הזהב התל אביבי בידנו

תחרות טריאתלון ת”א מוצלחת לנציגי הגליל. אפילו מדליית זהב עשתה את הדרך צפונה.

בענף הטריאתלון יש תחרות אחת שמהווה את השיא של כל השנה והיא אליפות הארץ באילת שמתקיימת מדי שנה בחודש דצמבר. בשבת האחרונה, התקיימה תחרות חשובה ורצינית ביותר, טריאתלון תל אביב. התחרות בתל אביב מהווה את שיא תקופת ההכנה בדיוק באמצע השנה ומטרתה היא גם לבדוק את כושר הספורטאים וגם את טכניקת ההחלפות שלהם בין הענפים.

התחרות בתל אביב היא יוקרתית ורצינית ומשתתפים בה ספורטאים וספורטאיות מכל אגודות הטריאתלון במדינה. לאור מצב הים, הוחלט לוותר על חלק השחייה ולהמיר את התחרות לדואתלון (ריצה, אופניים, ריצה).

ממחלקת הטריאתלון בעמותת הספורט יצאו שלושה ספורטאים: בן פרידמן, אור סלע וניצן ודעי.

בן פרידמן התחרה במקצה האולימפי לקטגוריית גילו (18-19) וקטף את מדליית הזהב במקום הראשון. בחלק רכיבת האופניים פרידמן חווה נפילה, אך עדין ידע להתעשת ולהישאר בפסגה.

בן פרידמן ומדליית הזהב – יש לו אחלה סיבה לחייך

אור סלע וניצן ודעי נתנו תחרות מצוינת והראו שיפור ניכר בהישגים. שלושת הספורטאים שהשתתפו בתחרות סיימו אותה עם חיוך גדול וכבר מתכוננים לתחרות הבאה.

“זאת הייתה תחרות נהדרת” סיכם יואב ביטון, מאמן הקבוצה. “למרות שהיו לנו רק שלושה ספורטאים, עדין האיכות עלתה על הכמות. לא פשוט לספורטאים שמתכוננים כל כך הרבה לתחרות לשמוע חצי שעה לפני הזינוק על שינוי ולעשות את ההכנה הנכונה. אני גאה בספורטאים שהגיעו מוכנים, הם עבדו קשה באימונים ומגיע להם לקטוף את הפירות.”

בסוף השבוע הקרוב ספורטאי הגליל העליון יתחרו בטריאתלון הוד השרון שיהווה תחרות חשובה לא פחות.

ספורטאי הגליל – נתנו יופי של תחרות