רוגבי: יש אליפות לנוער הגלילי

קבוצת הנוער של מועדון רוגבי גליל עליון זכתה באליפות המדינה.

בשבת האחרונה התקיים טורניר רוגבי נוער בקיבוץ יזרעאל, אליו יצאו שחקני הגליל העליון בידיעה שמקום ראשון בטורניר יקנה להם את אליפות המדינה בקטגורית גילאי עד 16, כאשר נותר מחזור אחד לסיום העונה. שחקני הגליל עלו בטירוף מהרגע הראשון ופשוט הוכיחו לכולם מי הקבוצה הטובה בארץ, עם שלושה ניצחונות משלושה משחקים ולאחר שריקת הגמר החלו חגיגות האליפות, עם הרבה שירים, ריקודים ומים שנשפכים (בכל זאת מדובר בנערים…).

הקבוצה הזו, שנבנתה כמעט מאפס לאחר הקורנה, הלכה ותפסה תאוצה ויכולת ככל שהעונה התקדמה ומאמצע העונה כבר התבססה חזק במקום הראשון, עם הצגת יכולת רוגבי אגרסיבי וטכני בו זמנית ועם רוח קרב משובחת, כמו יחידה מובחרת. צמד המאמנים המשובח, עופר המבורגר וגיא גדנקן, זכו לשבחים על העבודה שלהם עם הילדים וכמובן התרגשו מאוד מהזכייה והדרך.

מנהל מועדון רוגבי גליל עליון, יניב גרטי: “חיכינו לרגע הזה שנים רבות ולמעשה זהו תואר ראשון למועדון מזה יותר מ-20 שנה. התואר הזה מרגש במיוחד לאור התהליך שהקבוצה הזו עברה אחרי הקורונה והרוח שיש בקבוצה, במגרש ומחוצה לו. יש פה יחידה לוחמת אדירה, שכל פעם הרימה את הרף של עצמה, כל פעם קיבלה אתגר יותר גדול וכל פעם עמדה ברף הזה. אני מאוד נרגש וגאה בילדים ובצוות המקצועי המדהים ויאללה גליל!”.

במהלך החודש הקרוב הקבוצה תזכה לכתבה נרחבת בפינת “קבוצת החודש” שלנו.

יש אליפות. קבוצת הנוער עם המאמן עופר המבורגר (במרכז) התמונה ויניב גרטי (משמאל)