כדורסל: הצלחה גדולה למחנה פסח

מחנה הפסח של הפועל גליל עליון קיבץ אליו כ-187 ילדים וילדות. סיכום המחנה בכתבה הבאה.

מחנות הכדורסל של הפועל גליל עליון, המנוהלים לאורך השנים על ידי עמותת הספורט של הגליל העליון, נחשבים למובילים בישראל בפן המקצועי, החינוכי והחווייתי. שחקני ליגת-על כמו ניב משגב, חואקין שוכמן, יפתח זיו ואחרים הגיעו בגיל צעיר למחנות הללו והמשיכו הלאה לרמות הגבוהות ביותר.

השנה נרשמו למחנה פסח מספר שיא של משתתפות ומשתתפים – 187 ילדות וילדים, שנטלו השבוע חלק בפעילויות השונות. למרבה הצער, לא ניתן היה להכניס משתתפים נוספים שהיו ברשימות ההמתנה. יום אתמול – היום החמישי והאחרון של המחנה, הוקדש לאליפות הקליעות המסורתית, משחקי הדירוג בכל ליגות המחנה, ופעילות חוויתית עם קבוצת הבוגרים. כיתות ה-ח זכו להרצאה מצוינת של יונתן אלון – המנהל המקצועי של המועדון. בסיום התכנסו כל שחקניות ושחקני המחנה לטקס סיום מרגש שכלל שיחה עם שחקני הגברים, חלוקת גביעים ומדליות ותרגול קואורדינציה ושליטה בכדור עם שחקני הגברים.

“כמות המשתתפים הנהדרת הזו הכריחה אתנו לייצר מערך לוגיסטי וצוות אימון גדול בממדים חדשים”, אמר זיו ברתנא, מנהל ביה”ס לכדורסל בעמותת הספורט, והוסיף כי “אנחנו מתאמנים בתשעה אולמות, בהם הילדים מתאמנים ב-13 קבוצות אימון. בכל יום עבדו  כ-26 מאמנים (מאמן ועוזר בכמעט כל קבוצת אימון) שעובדים עם כל קבוצה על התכנים הנכונים לה בהתאם לתוכנית המקצועית של המחנה”.

יו”ר קבוצת הגברים, טמיר אברהמס: “פעילות עם משמעות שמלאה בחינוך, ערכים וקהילתיות, המועדון ואני גאים להשתתף במחנה הזה שנותן לכולנו דוגמא חיה איך העתיד של כולנו יראה. אני רואה גם את השחקנים ואת הגישה שלהם לילדים, הנכונות שלהם ללמד ולחלוק את הידע שלהם עם הילדים בחיוביות ואהבה היא לא מובנת מאליו וזה דבר נוסף להתגאות בו”.

חיבור שהוא טבעי בסך הכל. הילדים הצעירים, שחקני הקבוצה הבוגרת והצוות המקצועי