כדורסל נשים: הערב – קרב על מקום בפלייאוף העליון

הפועל גליל עליון תארח את בני יהודה ת”א למשחק העונה זיו ברתנא, מאמן הגליל, דרוך לקראת המשחק.

קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון תתייצב הערב למשחק עונה ביתי מול בני יהודה ת”א, שייצא לדרך בשעה 19:00, באולם דנציגר בקרית שמונה. שתי הקבוצות שואפות לסיים את העונה הסדירה במקומות 3-4 של הליגה הלאומית, בכדי להשתתף במשחקי הפלייאוף העליון. המצב כעת, שאת מקומות 3-4 תופסות הפועל מג’דל כרום ובני יהודה ת”א – שמקדימות בנקודה אחת ומשחק עודף את הפועל גליל עליון – שמוצאת את עצמה במאזן פנימי נחות מול מג’דל כרום, שניצחה אותה בשני משחקי הליגה. לעומת זאת, גליל ניצחה 63:65 את משחק החוץ מול בני יהודה ת”א, כך שניצחון הערב ייתן לה מקדמה משמעותית במאבק מולה. הפסד הערב בהפרש של יותר מ-2 נקודות יקטין מסיכוייה של הגליל לעמוד במשימה. הכניסה למשחק חופשית, החל מהשעה 18:15 ייפתחו השערים. לבאים והבאות יצפו מחוץ לאולם דוכני מזון בתשלום. כל אוהד ואוהדת יהיו זכאים לחולצה מתנת חברת “מייסטר”.

משחק עונה על הפרק. שחקניות הגליל והמאמן, זיו ברתנא



זיו ברתנא, מאמן הגליל, משתף במצבה של הקבוצה לקראת המשחק הערב: ” אנחנו בתקופה טובה, משחקות ביחד ונהנות. עם זאת אנחנו נתמודד מול קבוצה מצוינת שבנויה משחקניות עם יכולות מאוד גבוהות וכח אש קטלני. הסגל הבסיסי שלנו קצר וכולל 8 שחקניות. אור דוידי שהצטרפה והייתה מצוינת עם שבר ביד ולא תוכל לשחק. יש עוד 2 שחקניות מרכזיות עם פציעות שאני מקווה שיוכלו לשחק ושנוכל להופיע עם סגל שיאפשר לנו להוציא מעצמנו את מה שאנחנו שוות”.

בנוגע למה שצפוי במשחק הערב ולמפתחות לניצחון, אמר ברתנא: “בני יהודה בנויות מצוין. רכזת ברמות הגבוהות שגם יכולה לייצר מבחוץ, קלעיות מצוינות וגבוהות מאוד אגרסיביות שגם מאיימות מבחוץ. נצטרך לבצע בהגנה ברמה מאוד טובה ובהתקפה להצליח להיות מאוד אגרסיביות ולייצר משחק עומק לצד משחק קבוצתי”.

ברתנא מסיים במסר לאוהדים והאוהדות: “הקהל סופר משמעותי בשבילנו במשחק הזה. העידוד והאנרגיות שהשחקניות יכולות לקבל ממנו הוא עצום ועשוי לעשות בשבילנו את ההבדל”.

צריכות יציע מלא וקולני הערב. אוהדי ואוהדות הגליל באולם דנציגר