יממה של כדורסל על כל הקופה ב-3 מוקדים

קבוצות הדגל של הגליל בשלישי, צפת ברביעי. לכולן אסור למעוד. פרטים בכתבה הבאה.

אמצע שבוע עם משחקים על כל הקופה בגזרת קבוצות הדגל של הגליל העליון. היום (שלישי) זהו היום של קבוצות הגברים והנשים של הפועל גליל עליון, מחר (רביעי) זהו היום של מ.ס “דניאל” צפת. רגע לפני שזה יוצא לדרך, זרקור לעבר המשחקים.

הפועל גליל עליון תארח הערב בשעה 19:00 את פרשיטינה הקוסוברית למשחק במסגרת הליגה הבלקנית, שהמשמעות שלו ברורה: ניצחון בהפרש של מעל 7 נקודות יעלה את גליל לפיינל פור של הליגה הבלקנית. כל תרחיש אחר יהיה לרעת הגליל. אם במשחקים קודמים גליל עליון במסגרת הליגה הבלקנית אפשר הצוות המקצועי לשחקנים מהסגל הרחב לזכות בדקות משחק משמעותיות, הרי שהערב, בשל החשיבות המכרעת של המשחק, ככל הנראה שחקני המפתח של הקבוצה צפויים להיות בפרונט – כל זאת יומיים לאחר הניצחון על הפועל ת”א, שהקנה לקבוצה את המקום בבית העליון. גליל יודעת שצפוי לה משחק קשה, שכן בשונה מקבוצות אחרות, פרישטינה קבוצה ששווה מקום בליגת העל הישראלית. במשחק הראשון פרישטינה צעדה ביתרון דו ספרתי בפרקים מהמשחק ולא הייתה רחוקה מלנצח בהפרש גבוה, כך שבהחלט צפויה לגליל משוכה מאתגרת מאוד היום. איך תוכלו לצפות מהמשחק? הנהלת הקבוצה החליטה לאפשר כניסה חופשית לקהל. המעוניינים לצפות במשחק דרך מסכי טלויזיה, מחשב וטלפון, יוכלו לעשות זאת ע”י התחברות בשעת המשחק לשידור הישיר בערוץ היוטיוב של הליגה הבלקנית.

צריכים את התמיכה שלכם בכל הכח. שחקני הגליל אל מול היציע הגדוש באוהדים (צילום: גיל נוימן)



קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון תתארח הערב בשעה 20:30 אצל הפועל באר טוביה (בית הספר נופר – כנות). גליל צריכה לסיים את העונה ברביעייה הראשונה כדי לשחק בפלייאוף העליון, כעת היא מדורגת במקום הרביעי של הליגה הלאומית – כשהיא מרוחקת נקודה אחת ומשחק חסר מהמקום השלישי, אותו תופסות בנות מג’דל כרום, כבנוסף היא מקדימה בנקודה אחת ומשחק חסר את א.ס רמת השרון, שמדורגת במקום החמישי בטבלה. המשחק היום יפגיש אותה עם קבוצה שמדורגת שני מקומות מעל המקום האחרון. יחסי הכוחות נוטים בבירור לטובת שחקניות הגליל, שלא יכולות להרשות לעצמן למעוד במשחק הערב.

לחזור עם חיוך של ניצחון מהדרום. שחקניות הגליל (צילום: שילה צל ציון)



מ.ס “דניאל” צפת תתארח מחר (רביעי) בשעה 19:30, באולם שבקיבוץ משמר העמק, למשחק מספר 2 מול הפועל מגידו – בסדרת הטובה משלושה במסגרת רבע גמר הפלייאוף העליון של הליגה הארצית. ביום ראשון האחרון צפת החלה את הסדרה עם ניצחון 61:94, זאת לאחר שבמשחק הליגה בין הקבוצות שנערך בצפת ניצחה הקבוצה הביתית 60:99. סיבות להגיע שאננים? ממש לא. בשני המשחקים שנערכו במשמר העמק, הקבוצה המקומית זכתה בניצחון. במשחק הליגה זכתה בניצחון 87:92 במסגרת משחקי הגביע ו- 65:82 במסגרת משחקי הליגה, כך שצפת יודעת שהגעה עם זחיחות וברמת דריכות נמוכה, עלולה לעלות לה ביוקר. ניצחון צפתי יעלה אותה לשלב חצי הגמר, הפסד יכפה הכרעה במשחק שייערך בצפת ביום ראשון. המנצחת בסדרה זו תפגוש בשלב חצי הגמר ככל הנראה את הפועל כפר סבא – שניצחה את מכבי חדרה ביום ראשון ונראה שרק דבר בלתי צפוי ימנע ממנה להעפיל לחצי הגמר.

הפעם אין פרבילגיה להפסיד במשמר העמק. שחקני צפת והמאמן ליאור קרת