כדורסל גברים: צפת נעצרה בגלבוע

מ.ס “דניאל” צפת הפסידה 88:85 בסיומה של הארכה במשחק מול הפועל גלבוע ברוש. ביום ראשון משחק עונה ביתי מול אליצור שומרון.

מ.ס “דניאל” צפת, מוליכת המחוז הצפוני של הליגה הארצית ערב המחזור, נעצרה הערב אחרי שני ניצחונות ברצף במשחק חוץ מול הפועל גלבוע ברוש, החמישית בטבלה, שבמשחק הראשון הביסה ללא רחם את יריבתה מהערב 52:100. צפת, שכפי שניתן לראות בסרטון שבתחתית הפסקה, זכתה לתמיכה קולנית מהיציע מצד אוהדים שהגיעו בהסעה מאורגנת, זכתה לפייט נכבד מהקבוצה הצעירה והאנרגטית מצפון השומרון.



לאחר רבע ראשון בשליטה צפתית – שהסתיים ביתרון 14:23, ברבע השני הקבוצה האורחת הייתה הרבה יותר דומיננטית מאשר ברבע הראשון ואפילו צעדה בסיומו של הרבע ביתרון 42:43. במחצית השניה התפתח משחק צמוד לאורך כל הזמן. בסיומו של הרבע השלישי צפת צעדה ביתרון 56:58, אך בשלהי המשחק שלשה שקלע איתי גבע, 10 שניות לסיום המשחק, קבעה שוויון 78:78 ששלח את הקבוצות להארכה. גם הארכה הייתה צמודה, מה שעשה בה את ההבדל זה פרמטר קליעות העונשין בדקה האחרונה. בעוד שגלבוע דייקה בשני ניסיונות, רון סבג הצפתי החמיץ פעמיים ובסיום חגגה גלבוע ניצחון 85:88 על צפת, שביום ראשון תארח בשעה 20:00, באולם “הפיס”, למשחק עונה ולקרב ישיר על המקום הראשון את אליצור שומרון, שעלתה לפסגה בזכות ניצחון על צפת בסיבוב הראשון.

רשימת קלעים מ.ס “דניאל” צפת: אליאב אוחנון – 17, רועי נברו – 16, רון סבג – 15, שקד ירושלמי – 14, איתי גבע ואנדריי קוליש – 8 כ”א, דביר אוחנה – 5, שלו הר אבן – 2.

הפנים למשחק העונה. שחקני צפת הערב