כדורסל גברים: גליל בהרצליה, צפת בגלבוע

ערב של משחקים בגזרת קבוצות הגברים של הגליל העליון. זרקור על כל אחד מהם, בכתבה הבאה.

ערב של כדורסל גברים גלילי בפתח. בשעה 19:00 הפועל גליל עליון תתארח למשחק השלמה במסגרת ליגת העל אצל מחזיקת הגביע בני הרצליה, בשעה 20:30 מ.ס “דניאל” צפת תתארח אצל הפועל גלבוע ברוש למשחק השלמה במסגרת הליגה הארצית. רגע לפני שזה קורה, זרקור לעבר כל אחד מהמשחקים.

שלושה ימים אחרי התבוסה הלא נעימה במשחק החוץ מול הדאבליסטית, מכבי ת”א, תתתייצב הפועל גליל עליון למשחק מאתגר מול מחזיקת הגביע, אותה היא ניצחה 74:90 במשחק הראשון. גליל עליון מצויה במומנטום שלילי מאז חזרתה מ”פגרת האומיקרון”, כשבזירה המקומית למעט ניצחון דחוק במשחק הביתי מול הפועל אילת, הקבוצה ספרה כבר חמישה הפסדים. המשחק הערב ייערך שלושה ימים לפני משחק ביתי מאתגר בו תארח הגליל את  קבוצת הצמרת של הפועל חולון. גליל מרוחקת נקודה אחת מהמקום השישי, המוביל לפלייאוף העליון, לשם כך, הקבוצה מוכרחה להתעלות הערב ובמשחקים שנותרו עד לסיום הליגה הסדירה. המשחק ישודר בערוץ 59  ( STARS 5) כתבה בהרחבה באתר “מנהלת הליגה”.

זמן לחזור לנצח. שחקני הפועל גליל עליון (צילום: גיל נוימן)



מהרצליה מצפינים להיכל שבמושב גן נר, שם מ.ס “דניאל” צפת – מוליכת הליגה הארצית, תתארח אצל החמישית בטבלה, הפועל גלבוע ברוש – אותה היא הביסה בסיבוב הראשון בתוצאה 52:100. הפעם לא צפוי משחק כל כך חד צדדי, אם כי צפת מגיעה פייבוריטית ברורה למשחק ויודעת שניצחון יעניק לה יתרון של שתי נקודות בפסגה על פני הפועל כפר סבא ולפחות יתרון של נקודה על אליצור שומרון, שתגיע ביום ראשון לאולם “הפיס” בצפת למשחק שבמידה וצפת והשומרון ינצחו במשחקיהן היום, יהיה משחק ישיר על המקום הראשון בליגה. במידה והמשחק יועבר בשידור אינטרנטי, נשתף את השידור בעמוד הפייסבוק שלנו

הפעם זה צפוי להיות אחרת. שחקני מ.ס “דניאל” צפת לצד הצוות המקצועי והניהולי