כדורסל: סופ”ש גלילי, ראשון צפתי

ימים של משחקים מאתגרים לקבוצות הדגל של הכדורסל בגליל העליון. זרקור למשחקים בכתבה זו.

מוכנים? שלושה ימים עם כדורסל גלילי, בזה אחר זה. זה מתחיל בצוהרי יום שישי עם משחקה של קבוצת הגברים של הפועל גליל עליון בנס ציונה, ממשיך קצת לפני מוצאי השבת עם משחקה של קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון בכאוכב ומסתיים ביום ראשון בערב במשחקה של קבוצת הגברים של מ.ס “דניאל” צפת מול הפועל כאוכב. לפני שזה מתחיל, זמן מצוין להפנות זרקור לעבר כל אחד מהמשחקים.

קבוצת הגברים של הפועל גליל עליון תתארח בשעה 13:00 אצל עירוני נס ציונה (שידור ישיר בערוץ 58). חמישה ימים אחרי הניצחון הביתי והדרמטי על הפועל אילת ולפני שהיא יוצאת לצמד משחקי חוץ במסגרת הליגה הבלקנית – ביום שני מול פרישטינה מקוסבו וביום רביעי מול פלודביב הבולגרית, תתייצב הפועל גליל עליון למשחק, כשהיא מדורגת במקום השישי בטבלה ומקדימה בנקודה אחת את נס ציונה. במשחק הראשון גליל ניצחה 79:85, כך שהפסד בהפרש של יותר משש נקודות יעניק לנס ציונה את האפשרות לחלוף על פני גליל בטבלה. ניצחון גלילי יפתח בין שתי הקבוצות פער משמעותי. בשורות הגליל לא ייטול חלק במשחק הגארד-פורוורד החדש, די.ג’יי קנדי, שינחת בארץ ביום רביעי הקרוב. על המשחק בנס ציונה בהרחבה, בכתבה באתר מנהלת הליגה

גם הפעם יעבוד קשה, כדי לחדור לסל. שאבון לואיס במשחק הראשון בין הקבוצות (צילום: גיל נוימן)



קצת לפני שתצא השבת, בשעה 18:00, תתארח קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון אצל הפועל כאוכב, שמדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה. גליל נתנה פייט מרשים עם 6 שחקניות בלבד במשחק החוץ מול הפועל כפר סבא – הקבוצה היחידה בליגה שטרם הפסידה. גליל מרוחקת 4 נקודות ושני משחקים חסרים מהמקום הרביעי בטבלת הלאומית. מעידה בכאוכב תסבך את מצב הקבוצה במסגרת המאבקים על מקום בפלייאוף העליון. ניצחון ייתן קרן אור חשובה.

הפעם אין מקום למעידות. שחקניות הגליל (צילום: שילה צל ציון)



ביום ראשון, בשעה 20:30, תתארח מ.ס “דניאל” צפת אצל הפועל עמק חפר. צפת, שניצחה בתחילת השבוע את הפועל כפר סבא – ובעקבות כך מוליכה עמה את הטבלה, תתארח אצל קבוצת מרכז הטבלה המוכשרת של הפועל עמק חפר – שמתבססת על שחקנים שבעונה שעברה זכו בדאבל הארצי לנוער. במשחק הראשון צפת ניצחה 69:86, אך זכתה לפייט נכבד מעמק חפר, שגם הפעם לא צפויה לעשות חיים קלים לצפת.

רוצים בלעדיות בפסגה. שחקני צפת, הצוות המקצועי והניהולי