כדורסל: ערב של כדורסל גברים מרתק בגזרה, בשלישי

קבוצות הגברים של הגליל וצפת פותחות שבוע בבית, בשלישי הנשים במשחק חוץ מאתגר במיוחד.

שבוע חדש של כדורסל בפתח – זמן להפנות זרקור לעבר קבוצות הדגל של הכדורסל הגלילי. הערב שפותח את השבוע החדש מזמן לנו משחקים מרתקים בגזרת הגברים, שייערכו באולמות “הפיס” בכפר בלום ובצפת. ביום שלישי קבוצת הנשים של הגליל תתייצב למשחק מאתגר מול “כבשה שחורה” מוצלחת במיוחד. רגע לפני שזה קורה, מבט לעבר המשחקים בכתבה הבאה.

קבוצת הגברים של הפועל גליל עליון חוזרת הערב לפעילות משחקי הליגה, שבועיים אחרי ההפסד להפועל ירושלים. הקבוצה תארח הערב, בשעה 18:00, את הפועל אילת למפגש קצוות גאוגרפי. גליל תקווה לקטוע רצף של ארבעה הפסדים (שלושה בליגה ואחד בגביע המדינה), אילת תקווה לשוב למסלול הניצחונות אחרי ההפסד למכבי ת”א, שהגיע אחרי שני ניצחונות. גליל עומדת על מאזן של 8-8 ב-16 משחקים ליגה, אילת עומדת על מאזן של 7 ניצחונות ו-10 הפסדים. בסיבוב הראשון הקבוצה הדרומית ניצחה את המשחק בביתה, הפעם גליל תקווה לשמור על הבית. רכישת כרטיסים אינטרנטית למשחק, באתר “לאן” . המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ 59. על המשחק בהרחבה, בכתבה שבאתר מנהלת הליגה.

זמן לחזור לנצח. שחקני הגליל (צילום: גיל נוימן)

בשעה 20:00 קבוצת הגברים של מ.ס “דניאל” צפת תארח באולמה הביתי את הפועל כפר סבא למשחק עונה. כפר סבא מוליכה את הטבלה, שמקדימה אותה בנקודה אחת בלבד, בעקבות הניצחון 71:82 שהקבוצה מהשרון השיגה במשחק הראשון בין הקבוצות. כדי לכבוש את הפסגה צפת תצטרך לנצח היום בהפרש של יותר מ-11 נקודות. קל זה לא הולך להיות. צפת מגיעה למשחק אחרי הפסד כואב לאחר הארכה במשחק החוץ מול הפועל עכו/מטה אשר. צפת עד כה הפסידה במשחקי החוץ מול קבוצות הצמרת הדומיננטיות של הליגה – כשבנוסף להפסדים שצוינו נחלה הקבוצה הפסד גם במשחקים מול אליצור שומרון והפועל מגידו – אותה צפת הביסה בביתה. הערב זהו מבחן בגרות גדול לשחקני צפת, שייפגשו קבוצה חזקה המשלבת בין צעירים מוכשרים לגארדים עם רקורד מוכח בליגות הבכירות בדמותם של שלומי הרוש ולירז אריאלי – ששיחק בעבר בצפת. הכניסה למשחק חופשית (כתובת: ז’בוטינסקי 1 צפת, בקרבת השוק העירוני). קהל רב צפוי לגדוש את היציעים, מסיבה זו מומלץ להגיע מוקדם. בהפסקת המשחק תארח תחרות קליעות בהשתתפות הקהל נושאת פרסים מתנת עסקים מקומיים. המעוניינים/ות להשתתף, יש ליצור קשר במהלך עם ברוך מזרחי, מנהל הקבוצה הצפתית, בטלפון: 050-5694472.

צריכים את התמיכה שלכם. שחקני צפת, הצוות המקצועי והניהולי



ביום שלישי הקרוב, בשעה 20:30, קבוצת הנשים של  הפועל גליל עליון תתארח למשחק ליגה אצל הפועל כפר סבא – מוליכת טבלת הלאומית, הקבוצה היחידה שלזכותה מאזן מושלם בכל המסגרת. בשורות הקבוצה מהשרון, בה משחקת דרור מייברג – בוגרת מחלקת הנשים של הגליל. בשלושת המשחקים שנערכו העונה בין הקבוצות – אחד בליגה ושניים בגביע האיגוד, ניצחה כפר סבא. במשחק הגביע שנערך באולמה הביתי היא ניצחה 54:71, במשחק הליגה ובמשחק הגביע שנערכו בקרית שמונה כפר סבא קיבלנו משחקים צמודים על הקצה, שהוכרעו לבסוף בניצחון בהפרש חד ספרתי נמוך לזכות כפר סבא. האם הפעם שחקניות הגליל יצליחו לנצח את המוליכה המושלמת? 

זמן לשבור את הקרח. שחקניות הגליל