דף חדש ליחסים בין עיריית ק”ש למוא”ז הגליל העליון?

הסכם פשרה הושג בביהמ”ש בנוגע להקמת איגוד ערים לנחלים באזור.

עיריית קריית שמונה והמועצה האזורית גליל עליון מצאו את עצמן בתקופה האחרונה בעימות שהגיע עד לבית המשפט, בסוגיות הקשורות לתחום השיפוט של נחלי האזור. אתמול התקיים דיון נוסף בין הצדדים, כשע”פ ההודעה של עיריית קריית שמונה, אפשר לגלות אופטימיות זהירה בנוגע ליחסים בין שתי הרשויות. להלן ההודעה מטעם דוברות עיריית קריית שמונה:

“בהסכם פשרה שנחתם אתמול בין עיריית קריית שמונה לבין מועצה אזורית הגליל העליון וקיבל תוקף של פסק דין על ידי נשיא בית המשפט המחוזי בנצרת בשבתו כבית משפט לעיניינים מנהליים, הסכימו ראשי הרשויות של קריית שמונה והגליל העליון על הקמת איגוד ערים לנחלים בשותפות עם רשויות נוספות הגובלות בגדות הנחלים באזור, במטרה לקדם את הסדר והניקיון בנחלים.  

נופשים-לאורך-הירדן (צילום-מ.א.ג.ע.)



ראשי הרשויות של קריית שמונה והגליל העליון הסכימו כי כל תושבי הרשויות החברות באיגוד, יזכו ליחס שווה, בנוגע לכל הטבה עליה תחליט מנהלת האיגוד, והביעו נכונות לנהוג ברוח זו גם בזמן שיחלוף עד להקמת האיגוד.

ראש העיר קרית שמונה אביחי שטרן וראש המועצה האזורית הגליל העליון גיורא זלץ בירכו על ההסכם שנחתם ואמרו בהודעתם המשותפת כי “מדובר בהסכם חשוב. הנחלים והטבע הם של כולם. כולנו תקווה כי האיגוד שיקום, יסדיר את המצב הקיים, יעודד את התיירות וישמור על הטבע, לטובתם ולרווחתם של כל תושבי האזור”.

כולנו תקווה שההסכם מבשר על פתיחת דף חדש במערכת היחסים בין שתי הרשויות, אשר ידעה מהמורות לא פשוטות לאחרונה”.

ראש עיריית קריית שמונה, אביחי שטרן

ראש המועצה האזורית הגליל העליון, גיורא זלץ