כדורגל: שישי בלי הכרעות

בני ממב”ע ובני טובא סיימו את משחקיהן בתוצאות תיקו. צפת תצא ביום ראשון למשחק מאתגר.

שישי של פלייאוף תחתון בליגה ב’. שתי הנציגות שלנו בדרג זה – בני ממב”ע ובני טובא א-זנגריה, התייצבו למשחקים ביתיים. ממב”ע נמצאת בפור גדול ממאבקי הירידה ומוליכה את הבית התחתון, בעוד שטובא מדורגת מתחת לקו האדום ומוכרחה לחבר מספר ניצחונות כדי לשפר את מעמדה.

במשחק היחיד מבין השניים שהניב שערים, נפרדו בני ממב”ע ומכבי ג’דיידה-מקר בתוצאת שוויון 1:1, שבוע וחצי לשאחר שהקבוצה האורחת במקרה הזה ניצחה 1:3 את ממב”ע ומנעה ממנה לעלות לפלייאוף העליון. ספיח מאותו משחק זה עונש ההרחקה שספג שלומי אביסידריס, שחקן ההתקפה של ממב”ע, שזעם על פסילת שער חוקי לטענתו – והשבוע ספג הרחקה משלושה משחקים בפועל, בגין דברים שאמר לשופט המשחק. המשחק היום הפגיש שתי קבוצות שרחוקות ממאבקי התחתית ומשוחררות מלחצים. שער שכבש נאג’י אבו ג’בל העניק לממב”ע יתרון 0:1 במהלך המחצית הראשונה, לאחר מכן שתי החמצות ממצבים קורצים שיצר אסעד עמאשה – אחד מהם כדור שהוצל מהקו, מנע ממב”ע להגדיל את יתרונה. את המחצית השניה הקבוצה האורחת פתחה טוב יותר וכבשה שער שוויון 1:1, שהחזיק מעמד עד לסיום המשחק.

בני טובא א-זנגריה ממשיכה לארח את משחקיה בצפת.  טובא התייצבה למשחק מול אחווה שעב, כשהיא מדורגת מתחת לקו האדום, רחוקה 3 נקודות מהמקום המוביל למשחקי המבחן ו-9 נקודות מחוף מבטחים, שם מצויה יריבתה במשחק זה. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, טובא לא הצליחה לשחזר את הניצחון שהשיגה על שעב לפני חודש וחצי – ובסיום נפרדו הקבוצות בתוצאת שוויון 0:0. צעירי סכנין בדרך לניצחון על איחוד בני מג’דל כרום.

שוב פעם לא הצליחו לנצח את ג’דיידה-מקר. שחקני בני ממב”ע