כדורגל: צפו בוידאו מדרבי הילדים של הגליל

כמדי שבוע, כתבת סיכום משחקי סופ”ש במחלקות הנוער. הפעם מצורפים גם סרטוני השערים מדרבי הילדים של הגליל.

*. כתבה זו עלתה לראשונה ב-6/2

פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר קבוצות מחלקות הנוער מהגליל העליון והגולן – וכן אחר נציגי אזורים אלה מחוץ לגבולות הגזרה, במהדורת סיכום משחקי סופ”ש, שאמור היה להיות גדוש במשחקים, אך בשל מזג האוויר לא מעט משחקים לא התקיימו. ובכל זאת, יש על מה לדווח. על ניצחון מרשים של קבוצת הנוער של קרית שמונה, על ניצחון של צפת במשחק דרבי אזורי וגם וידאו עם שערים ממשחק דרבי הילדים של הגליל העליון.

מחכים לכם בתחתית הכתבה. שחקני קבוצות מ.כ גליל גולן והפועל גליל עליון
עדכון ליום שלישי ה-8/2:

עדכון ליום שלישי ה-8/2:

קבוצת נערים ג’ של עירוני קרית שמונה שומרת על יתרון של 7 נקודות בפסגת טבלת מחוז חוף, לאחר שניצחה הערב 1:4 את בית”ר נהריה, לאחר שהמחצית הראשונה הסתיימה בתוצאת שוויון 1:1. את השערים כבשו: אמרי אוזן, הראל נפתלי, איתי שריקי ואריאל חדד.

אוהד לוי (קרית שמונה) – קשר קבוצת הנוער של עירוני נשר, רשם היום הופעה מלאה במשחק ההפסד של קבוצתו 7:2 להפועל באר שבע. במהלך המשחק כבש אוהד לוי שער בכורה – שער בבעיטת פנדל בדקה ה-18, שהעניקה לקבוצתו יתרון 0:1. את הוידאו עם השער שכבש אוהד לוי, תוכלו לראות מתחת לפיסקה זו.

השגרירים

בני בן זקן
(קרית שמונה) – מאמן קבוצת הנוער של בני יהודה ת”א, מוצא את עצמו במאבקי תחתית קשים יחד עם קבוצתו, לאחר שזו הפסידה 2:1 להפועל כפר סבא. קבוצתו של בן זקן מדורגת במקום המוביל למשחקי המבחן על ההישארות בליגת העל.

שחף ספיר
(יסוד המעלה)חלוץ קבוצת הנוער של הפועל רעננה, רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון 0:1 על מכבי נתניה.

עידו אלמישלי (דפנה) – קשרה של קבוצת הנוער של מכבי חיפה, עלה כמחליף בדקה ה-80 למשחק הניצחון 0:2 על הפועל ת”א.

קבוצת הנוער של עירוני טבריה מהליגה הארצית ניצחה בביתה 0:4 את בני ממב”ע. הופעה מלאה רשמו צמד חריגי הגיל, הבלם מעיין אורון (כפר בלום) – שכבש שער בדקה ה-65 והקשר אורי ברנזון (צפת). הקשר ליאד סופר (צפת) הוחלף בדקה ה-55 בקשר אביהוא סבתי (קרית שמונה).

אור בן זקן (קרית שמונה) – קשרה של קבוצת נערים ג’ של עירוני טבריה, רשם הופעה מלאה וכבש שער במשחק הניצחון 1:3 על הפועל עירוני צפת.

כבש שער והצטיין. מעיין אורון מוביל כדור (צילום: עודד חסין)


עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער
משפרת עמדות בחלק העליון של מרכז הטבלה, בזכות ניצחון ביתי מרשים והרואי 0:2 על מכבי ת”א, שבוקר המשחק הייתה מרוחקת 4 נקודות מפסגת הטבלה, זאת בזכות שערים שכבשו בילאי שהין בדקה ה-17 ויהלי שלו בדקה ה-51. קרית שמונה הטיבה לשחק והייתה קרובה גם להגדלת התוצאה. בזכות הניצחון הקבוצה מרוחקת 9 נקודות מפסגת הטבלה.

קבוצת נערים ב’ חזרה ממשחק החוץ מול הפועל ת”א עם נקודה אחת, למרות שנקלעה לפיגור 1:0 החל מהדקה ה-11. בדקה ה-75 (חמש דקות לסיום המשחק) כדור ארוך ששלח המגן בר הרוש לעברו של החלוץ ליאם אלוק, גרם להכשלת השחקן ברחבה. את בעיטת הפנדל אלוק תרגם לשער שוויון 1:1.

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 0:1 את מ.ס קרית טבעון, משער שכבש אוראל מדר.

ניצחון של ווינרים. שחקני קרית שמונה, המאמן – אלון זיו והמנהלת – ימית זהבי



הפועל עירוני צפת

קבוצת הנוער
ניצחה 1:2 את משחק הדרבי מול הפועל מרום הגליל, בזכות שערים שכבשו צמד שחקנים – שלאחרונה חזרו ממרום הגליל לצפת: רפאל ביתן (20) ואוראל פלס (48). לזכות מרום הגליל, שהחזיקה יותר בכדור, אך התקשתה בניצול המצבים, כבש מתין חורשיד בדקה ה-71.

קבוצת נערים ג’, שלאחרונה סובלת מסגל קצר במיוחד בשל מכת בידודים, נחלה הפסד 3:1 במשחק החוץ מול עירוני טבריה, שהוליכה 1:2 בתום המחצית הראשונה. אילן ליגטווי כבש שער שוויון זמני בדקה ה-27.

ניצחון מרשים בדרבי. קבוצת הנוער של צפת


הפועל מרום הגליל

קבוצת נערים א’, שמדורגת בחלק התחתון של טבלת מחוז צפון, התארחה בקרית ביאליק למשחק מרתק מול מכבי נהריה מהצמרת, שהסתיים בתוצאת שוויון 3:3. מרום הגליל פתחה את המשחק בסערה וכבשה ראשונה מרגלו של אביעד שמקה, בדקה 10. נהריה השוותה כעבור מספר דקות, אך בדקה ה-40 אושר שמקה העלה את מרום הגליל ל-1:2. במחצית השניה נהריה הצליחה לחולל מהפך, לאחר שני מהלכים שהחלו בבעיטות קרן. בדקה ה-90 מרום הגליל זכתה בבעיטת פנדל ואושר הלל קבע שוויון 3:3.

בני ממב”ע

קבוצת הנוער הפסידה 4:0 במשחק החוץ מול עירוני טבריה, אך עדיין מקדימה ב-6 נקודות ומשחק חסר את הקו האדום.

קבוצת ילדים ג’ זכתה בניצחון 1:2 במשחק החוץ מול בני דיר חנא.

חזרו לבסוף עם נקודה מהקריות. קבוצת נערים א’ של הפועל מרום הגליל

מ.כ גליל עליון – הפועל גליל עליון

יום שישי בבוקר, מזג אוויר חורפי, הרבה גשם, לא מעט בוץ, כל זה לא הרתיע את שחקני קבוצות ילדים ג’ של הפועל גליל עליון ומ.כ גליל גולן להיפגש למשחק דרבי, שנערך במגרש בכפר בלום. גם בני משפחות השחקנים הגיעו ליציע והתמודדו עם אתגר מזג האוויר. במשחק שהתנהל באווירה טובה, ספורטיבית ועם יוזמה התקפית משני הצדדים, נפרדו הקבוצות בתוצאת שוויון 1:1. בדקה ה-18 עלתה גליל עליון ליתרון, משער שכבש אלון שמעוני שזכה למסירה מיהונתן חדד – שעשה מבצע מרשים. בדקה ה-37 בעיטה חופשית של גוני אשכנזי נהדפה לרגליו של אביב אליהו, שכבש בבעיטה מקרוב והעניק לקבוצתו את שער השוויון המיוחל. סרטוני השערים מתחת לפסקה זו.

השער שכבש אלון שמעוני לזכות הפועל גליל עליון

שער השוויון מרגלו של אביב אליהו