שחקני הילדים לאומית דרום כיכבו באירוע NBA ג’וניור

אתמול, התקיים אירוע מרגש בשכבת גיל הילדים בהיכל מנורה מבטחים שבעיר הגדולה. קבוצת הילדים לאומית דרום של עמותת הספורט כיכבה שם עם שני נציגים – יהלי צפרוני ויובל צ’ווא.

אתמול, התקיים אירוע גדול ומרגש בעולם הכדורסל לגילאי שכבת הילדים (גילאי 13-14 ), אירוע  NBA ג’וניור. האירוע התקיים בהיכל מנורה מבטחים בנוכחות דינו ראדג’ה , עמרי כספי ופיני גרשון המנהל המקצועי של איגוד הכדורסל. מדובר בפרויקט תחת פיקוח של ה- NBA שבו 30 הקבוצות הבכירות בליגת הילדים מוגרלות כדי לקבל שם ומדים של אחת מקבוצות ה – NBA. לאחר מכן, מתבצע פליאוף עליון בכל מחוז לפי השמות של הקבוצות. קבוצת הילדים לאומית דרום סיימה את הסיבוב הראשון במקום השני בליגת ילדים לאומית צפון במאזן 8-2 תוך כדי הצגת משחק קבוצתי מפרגן והגנה אגרסיבית ויעילה.

” אמנם לאירוע אתמול הגיעו 2 נציגים מהקבוצה, אך ההשתתפות וההתרגשות הייתה של כולם.” סיכם נטע בשן, מאמן הקבוצה. “ההגעה למעמד זה הייתה תוצאה של השקעה, מחויבות וחיבור גדול בין הילדים בקבוצה והיה הרבה פרגון מהבית לנציגים, נשלחו תמונות שלהם מהטלוויזיה. הנציגים מאוד התרגשו לראות בגודל אמיתי ולהצטלם עם אגדות כדורסל כמו עמרי כספי ודינו ראדג’ה. היה הרבה דיבור על הדראפט, נזרקו כל מיני שמות של קבוצות שאנחנו רוצים לקבל. בסופו של דבר הנציגים עשו את עבודתם והגרילו קבוצה אדומה. האירוע הינו אירוע יחסית חדש (שנה שלישית) ולא כל כך הכרתי, אך הופתעתי לטובה מההשקעה ומהנוכחות המרשימה של דמויות מרכזיות בענף הכדורסל הישראלי שמייצרים חוויה מיוחדת לילדים הללו. גם באירוע וגם במשחקי הליגה.”

אחד הנציגים של הקבוצה לצידם של פיני גרשון ועומרי כספי