כדורסל גברים: הקפטן עבר לעפולה

אלון ספיר עבר מהפועל גליל עליון להפועל עפולה מהלאומית. ההכנות למשחק מול הגלבוע נמשכות.

הפועל גליל עליון, שמתכוננת במרץ לקראת חזרתה למשחקי ליגת העל ביום ראשון הקרוב – במשחק חוץ פיקנטי מול הפועל גלבוע, נפרדה היום מהקפטן שלה בעונה שעברה וגם עד לבוקר זה, הפורוורד אלון ספיר, שכמעט ולא שיחק העונה בשל פציעה בקרסול, שהשביתה אותו מפעילות. ספיר, שכבר שיחק בליגת העל במדיהן של הפועל אילת, הפועל חולון ומכבי קרית גת, קיווה לשוב לליגת העל יחד עם הקבוצה שהפך לשחקן מרכזי ואהוד בה, אך התנאים לא אפשרו זאת. אלון ספיר עובר להפועל עפולה, הקבוצה שהפסידה לגליל ולספיר בסדרת חצי גמר הפלייאוף העליון של הליגה הלאומית בעונה שעברה. כעת, ספיר ינסה להעניק חוויה מתקנת לקבוצה מבירת עמק יזרעאל.

מסיים פרק נכבד בגליל. אלון ספיר (צילום: גיל נוימן)



מהפועל גליל עליון נמסר: “בהחלטה משותפת של הצדדים ולאחר לבטים רבים הקפטן שלנו, אלון ספיר, עוזב את המועדון ויעבור לשחק בקבוצת הפועל עפולה. אלון אינו שחקן רגיל עבורנו, והוא בעל מניות רבות בעלית הקבוצה בעונה שעברה לליגת העל ובמה שהקבוצה שלנו היום. אלון נכנס ללב של כולנו – צוות המועדון, השחקנים והאוהדים, והפך לחלק מהמסורת בגליל העליון. בזכות המנהיגות שלו, המקצועיות שלו והחכמה שלו הוא תרם לקהילה ולמועדון ואנחנו מודים לו על כך מאוד. לעיתים הסיטואציה בכדורסל אינה מאפשרת לצדדים לעמוד בציפיות אחד של השני ונאלצים להפרד. אנחנו נפרדים בחיבוק ומאחלים לאלון הצלחה בהמשך, עם אמונה שהוא יגשים את עצמו וימשיך להצליח ולהוביל. אנחנו אוהבים ומעריכים את אלון ומבטיחים שהדלת תמיד תישאר פתוחה בפניו”.

ניר קפלן, מאמן הפועל עפולה, התייחס להצטרפותו של ספיר: “”אני שמח מאוד על ההצטרפות של אלון. מעבר ליכולותיו המקצועיות אלון מביא איתו ניסיון, קשיחות והמון אופי. אנו בטוחים שאלון יהיה חלק משמעותי במסע שלנו להשגת היעד שכולנו חפצים בו – השגת הכרטיס לליגת העל בשנה הבאה”.

יחגגו עליה בסיום העונה? אלון ספיר לצידו של ניר קפלן