כדורגל: קרית שמונה בעקבות מגן שמאלי ובלם

לאחר שחרורו של אובידיו ביק, בקבוצה מעוניינים בחיזוק ההגנה.

*. עדכון שעה 18:00: עירוני קרית שמונה הגיעה לסיכום על פרידה עם החלוץ הסרבי סטפן מילוסביץ’. החלוץ הצעיר, רון פרץ, הושאל להפועל בועיינה מליגה א’.

חלון ההעברות של ינואר זו תקופה שלאורך השנים בעירוני קרית שמונה היו הרבה חידושים מסקרנים, אך נדמה כי חלון העברות הנוכחי מתנהל בעצלתיים. למעט צירופו בתחילת החלון של ווילי ברבוסה ולמעט הצטרפותו של יוליוס סקה – שעמו סוכמו הפרטים כבר לפני כחודשיים, בעירוני קרית שמונה עוד אין בשורות מרעננות, אם כי בימים הקרובים בהחלט יש צפי להתפתחויות.

אתמול הגיעה הקבוצה לסיכום עם הקשר הרומני, אובידיו ביק, על שחרורו מהקבוצה וחזרתו לרומניה. ביק התקשה למצוא את מקומו בקבוצה ולא תרם לה תרומה משמעותית ועל כן החליטו הצדדים להיפרד.

לא התחבר. אובידיו ביק במשחק מול הפועל חדרה בשבת (צילום: שלומי גבאי)



העובדה שהקבוצה ספגה בחמשת משחקי הליגה האחרונים שני שערים בממוצע למשחק, כשלמאזן הזה אפשר גם להוסיף ספיגה של שני שערים ב-90 דקות במשחק הגביע מול מכבי ת”א, אינה נעלמת מעיניהם של אנשי הצוות המקצועי והניהולי. בקרית שמונה מבינים שכדי להגדיל את סיכויי ההגעה לפלייאוף העליון וכדי להיות רחוקה ממאבקי התחתית, הקבוצה צריכה להתחזק לפחות בשני שחקני הגנה – כשהעמדות הדחופות ביותר לחיזוק הן עמדת הבלם ועמדת המגן השמאלי.

עירוני קרית שמונה התחילה את העונה הזו עם סטפן אקה ועאיד חבשי במרכז ההגנה, אך פציעתו ושחרורו של אקה הסיטו את זיו מורגן מעמדת המגן השמאלי לעמדת הבלם – שהיא למעשה תפקידו המקורי. הניסיונות להציב בעמדת המגן השמאלי את ניר דרורי הצעיר ואת גיא מזרחי – שהוא מגן ימני בטבעו, לא צלחו עד כה. גם בעמדת המגן הימני, אותה חולקים עלא ג’עפר וגיא מזרחי, יש מקום לשיפור. קרית שמונה מגששת אחרי שחקנים בעמדות המגן השמאלי והבלם. נעשו פניות ל”אקסים”, הבלם אורי דהן ממכבי חיפה והמגן השמאלי אורן ביטון מבית”ר ירושלים. גם אופציה של שחקנים זרים יכולה לבוא בחשבון באחת מהעמדות. 

יחזור לקדנציה שניה? אורן ביטון במדי קרית שמונה (צילום: פושקו)