מביאים את ההייטק לבית הספר

במה עסק מפגש אנשי ההייטק ותלמידי בי”ס עמק החולה? על כך בכתבה הבאה.

השבוע התקיים בבי”ס “עמק החולה” יום עיון משותף למגמות מדעי המחשב ומכטרוניקה. בכל שנה תלמידי המגמות יוצאים לסיורים במגוון חברות ומפעלים, כדי להכיר וללמוד על הנעשה בחברות עצמן. השנה, בגלל מגבלות הקורונה, לא ניתנה האפשרות לבקר בחברות השונות, וכך נולדה היוזמה המשותפת לשלושת בתי הספר באזור – “עינות ירדן”, “הר וגיא” ו”עמק החולה”, בהובלתו של שמוליק מרדכי, רכז מדעי המחשב “מהר וגיא” – להביא את נציגי החברות לתלמידים.

אנשי ההייטק שדיברו עם התלמידים היו רותם שי, ראש תחום חדשנות באוטומציה בחברת ארקל אוטומוטיב, העוסקת בייצור חלקי פלסטיק מבניים לתעשיית הרכב העולמית; אמיר בנאי, מנהל פיתוח מוצר בחברת BMC, ספקית מובילה של פתרונות ניהול ארגוני ומערכות שליטה ובקרה, לארגונים לניהול תשתית מערכות המידע שלהם; ובר המאווי, מהנדס תוכנה ואוטומציה מחברת   אן וידה(סניף תל חי), ספקית פלטפורמות למשחקים, ויזואליזציות מקצועיות, מרכזי נתונים וכלי רכב.

עודד יעקבי, רכז מגמת מכטרוניקה וטכנולוגיה ב”עמק החולה”: “האירוע היה מעשיר מאוד והתלמידים למדו המון על אופן העבודה בהייטק ועל החידושים בתחום. התלמידים התעניינו ושאלו שאלות במהלך ההרצאות, ניכר היה שיצאו מרוצים מאוד ושמחו על ההזדמנות שניתנה להם לפגוש את נציגי התעשיה המתקדמת הפועלים אצלנו בצפון הארץ”.