אל אל דניאל

דניאל וולף-חזן מקיבוץ דן משלב בהרמוניה בין קראטה לטניס. שמחים להעניק לו את תואר “ספורטאי החודש”.

“האקדמיה לקראטה” בקיבוץ דפנה, בניהולה המקצועי של סנסאיי מורן קויפמן, ממשיכה לספק לנו סיפורים מעניינים על ספורטאים וספורטאיות, שהודות להתמדה ונחישות גורפים סיפוק רב מהעשייה. היום אנו שמחים להפנות זרקור לעברו של דניאל וולף-חזן, שיחגוג בקרוב בר מצווה, שמתאמן באקדמיה מגיל 6 ועד היום, למעט פסק זמן של עונה אחת. דניאל וולף חזן-חזן מקיבוץ דן, תלמיד חט”ב עמק החולה, החל את דרכו כחלק מקבוצה ובשנה האחרונה מתאמן אחת לשבוע יחד עם חניך נוסף, נטע שמואל, באימון משותף עם מורן קויפמן. דניאל וולף-חזן משלב גם טניס עם הקראטה וכך הוא בעצם נהנה מכמה עולמות. אנו שמחים להעניק לו את תואר “ספורטאי החודש”.

חיבור מיוחד. סנסאיי מורן קויפמן ודניאל וולף-חזן



העלאת ביטחון עצמי ושיפור מיומנויות חברתיות, הם הטריגרים המרכזיים שהביאו את דניאל וולף-חזן לאקדמיה לקראטה, והוא יכול להעיד על הערך המוסף שקיבל כתוצאה מאימוני הקראטה: “מורן חברה טובה של אמא שלי והיא הציעה לה שאצטרף לקבוצה, כדי שאוכל לשפר את האלמנטים האלה. הייתי ילד מאוד ביישן וסגור והפעילות עזרה לי מאוד להיפתח לאנשים ולהתגבר על ביישנות. מעבר לזה, התחברתי לאתגרים שיש בקראטה וכך עשיתי מספר שנים רצופות. הייתה עונה אחת, שלקחתי פסק זמן כדי להתמקד בפעילויות פנאי אחרות שהיו דחופות לאותו זמן, אבל כשהלו”ז התרווח חזרתי ואני שמח מאוד על הבחירה שלי. אני מתקדם לאורך כל הזמן, מרגיש שמורן מבינה אותי, מכוונת אותי בצורה טובה, אני נהנה לשוחח איתה ומקבל ממנה המון השראה – גם מהעבר שלה כספורטאית מצליחה וגם מהאישיות שלה”. מורן קויפמן משיבה במחמאות משלה: “נער מקסים, מנומס, שמתקדם בהתמדה ובקיץ הקרוב יתמודד במבחן עליה לחגורה כחולה עם פס סגול. מאמינה מאוד ביכולותיו להמשיך ולהתקדם. מאחלת לו הצלחה גדולה בדרך החיים של הקראטה”.

גם טניס עושה לו את זה. דניאל וולף-חזן וחברים באימון טניס



מלבד קראטה מטפח דניאל וולף-חזן גם חיבור לטניס: “אני מתאמן כבר מספר שנים אחת לשבוע עם חברים בחוג שמועבר ע”י שאול זוהר – מאמן ידוע ומוכר מאוד במקצועיות וביכולות שלו. אנחנו חברים מהקיבוץ שנהנים ללמוד יחד טניס. בשעות הפנאי אנחנו גם משחקים יחד מעת לעת במגרש בקיבוץ”.

לדניאל וולף-חזן יעדים שאפתניים להמשך: “אני שואף להתקדם בקראטה עד לדרגה הגבוהה ביותר. בטניס אני מקווה שאתחיל להתחרות בתחרויות שונות. מאחל לעצמי להמשיך ולהנות משני הענפים האלה”.

אל דאגה, הם לא רבים. דניאל וולף-חזן ונטע שמואל במהלך אימון