כדורגל: באו לנצח, הסתפקו בתיקו

עירוני קרית שמונה והפועל חיפה הציגו כדורגל טוב ומהנה, אך חילקו את הנקודות ביניהן.

שתי קבוצות שלא יזכו באליפות וככל הנראה גם לא ייאבקו כנגד הירידה מליגת העל, אך כן שואפות להגיע לפלייאוף העליון, נפגשו לפנות ערב באצטדיון בקרית שמונה למשחק ליגה במסגרת המחזור ה-16, עירוני קרית שמונה והפועל חיפה, ששיחקו כדורגל משוחרר, כדורגל בין שתי קבוצות שרוצות להבקיע ולוקחות בחשבון גם מחיר של ספיגה – בדיוק מה שהקהל צמא לראות. קרית שמונה הייתה דומיננטית יותר במחצית הראשונה, החיפאים במחצית השניה, לבסוף חלוקת נקודות התבצעה.

עירוני קרית שמונה עלתה למשחק הפעם במערך מעובה קשרים ועם איתמר שבירו בחוד. כבר בדקה הרביעית נאלצה לעשות שינוי נוסף, פציעה של אובידיו ביק הביאה לכניסתו לשדה המשחק של הקשר אדריאן רוצ’ט, אהוב הקהל, שכעבור 10 דקות הבריק עם מסירה טובה לסמואל בראון, שמסר מסירה חכמה לרועי קהת, שבעט מהאוויר תוך הרחבה לרשת החיפאית וקבע יתרון 0:1 לזכות קרית שמונה, שקיבלה רוח גבית מכיבוש השער, אך לא הייתה מספיק ממוקדת כדי למנף זאת להגדלת היתרון. בדקה ה-42 מסירה של נס זמיר האורח מצאה את אלן אוז’בלט ברחבה וזה בעט לרשת של ברטקוש וקבע שוויון 1:1.

משחק מהנה לצופה הממוצע. שחקני הקבוצות במשחק היום (צילום: יורם ממן)



השער שכבשה הפועל חיפה נתן לה תנופה גדולה גם במחצית השניה. החיפאים פתחו את המחצית במגמה התקפית, שהניבה פרי כעבור 16 דקות בדמות שער שכבש נס זמיר בבעיטה מהרחבה לרשת של ברטקוש, שער שחולל מהפך והעניק לחיפאים יתרון 1:2, שהחזיק מעמד 7 דקות, עד אשר מסירה מצוינת של מוחמד שאקר, שעלה כמחליף, מצאה את איתמר שבירו ברחבה וזה בעט לרשת של לויטה וקבע שוויון 2:2. עד לסיום המשחק המגמה ההתקפית המשיכה, אך שערים נוספים לא נכבשו ובסיום תוצאת שוויון 2:2 די משקפת.

הרכב עירוני קרית שמונה במשחק (בסוגריים המחליפים): דז’וגאס ברטקוש, עלא ג’אפר (מוחמד שאקר – 65), עאיד חבשי, זיו מורגן, גיא מזרחי, סמואל בראון (ניר דרורי – 65) נדב נידם, ידין לוגסי, אובידיו ביק (אדריאן רוצ’ט – 4, סטפן מילוסביץ’ – 65) , רועי קהת (אריאל שרצקי – 87), איתמר שבירו.

שב לשחק ובישל שער. מוחמד שאקר (צילום: פושקו)