כדורגל ותיקים: סיכומו של מחזור דרמטי


מחזור דרמטי בגזרת הותיקים. רשמים מהמשחקים, בכתבה הבאה.

מחזור מרתק סיפקה לנו גזרת הותיקים בשבוע האחרון. לא היה זה מחזור “גשום” בשערים מלבד המשחק ששוחק אמש, אך בהחלט עשיר בהתרחשויות, שלהן נפנה זרקור בכתבה הבאה,

הקבוצה היחידה מקרב קבוצות האזור, שמשתייכת למסגרת “ליגה”, ותיקי עירוני קרית שמונה, נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בעפולה. הקבוצה של איציק מנחם הוליכה 0:1 במשחק החוץ מול מכבי עפולה – משער שכבש בבעיטת פנדל תומר תורג’מן, אך צמד שערים שכבש כפרי אזולאי חוללו מהפך והעניקו לעפולה יתרון 1:2 עוד במהלך המחצית הראשונה. שער שכבש שמעון זעפרני, במהלך המחצית השניה, קבע את תוצאת המשחק – שוויון 2:2.

כבר לא עם מאזן מושלם. ותיקי עירוני קרית שמונה



עוברים למשחקי מחוז גליל של מרכז הפועל. ותיקי חצור, אשר לסגלה הצטרפו אילן זוויגי מבניטה קרית שמונה וניר קושמרו מצפת, שומרת על מקומה בפסגת הטבלה, בזכות ניצחון 1:2 דרמטי במשחק החוץ מול פקיעין, שהתייצבה למשחק עם מאזן נטול הפסדים. פתיחת המשחק עם יציעים מלאים שירים ותופים לאורך כל המשחק הם לא דבר של מה בכך ,בטח שלא בליגת הותיקים שאפו גדול. המחצית הראשונה אופיינה בעיקר במשחק צמוד עם הגנות חזקות והתקפות מעבר בשני הצדדים. 5 דק לתום המחצית הראשונה התקפה מתפרצת של פקיעין הסתיימה בשער של מודהר דיאב, שהעניק לקבוצתו יתרון 0:1 . ותיקי חצור עלו למחצית השניה נחושים והמשיכו בהנעת הכדור ותקפו גלים-גלים את שערה של פקיעין. בעיטה חופשית של חנן אלמקייס מ-30 מטרים היישר לחיבורים קבעה שוויון 1:1. שתי דקות בתוך תוספת הזמן ויקי שלי לא התבלבל מול השער, כבש מקרוב, חולל מהפך והעניק לחצור ניצחון 1:2  במגרש הכי קשה בליגה. פקיעין כעת מוצאת עצמה במקום השני, במרחק 3 נקודות מחצור.

מהפך דרמטי. ותיקי חצור



בני ממב”ע ומרום הגליל, שמוצאות את עצמן באזור מרכז הטבלה, נפרדו בתוצאת שוויון 1:1 במשחק שנערך באצטדיון בבוקעאתא. אוסאמה אבו שהין כבש שער במחצית הראשונה – בבעיטה עוצמתית לרשת הקבוצה האורחת, שמצידה כבשה שער שוויון מרגלו של מישל עקיבא, דקה אחת לפני תום המשחק.

מסתגלים לליגה. ותיקי ממב”ע

בניטה קרית שמונה אירחה אמש את מעלות. קרית שמונה כבר הייתה בדרך לניצחון, לאחר שהוליכה 1:2 במחצית בזכות צמד של אביחי בן שטרית – ובמחצית השניה הוליכה כבר 1:4 בזכות שער של שלומי פילו ושער של אביחי בן שטרית שהשלים שלושער, אך מעלות הצליחה בקאמבק מדהים לכבוש שלושה שערים ולמחוק את יתרונה של קרית שמונה. ממש בסמוך לסיום המשחק אליאב מלכה כבש שער דרמטי, שהעניק לבניטה ניצחון 4:5, בשורותיה הצטיינו בן שנפר ואביחי בן שטרית. היצחון מעלה את בניטה למקום השלישי בטבלה עם מספר נקודות זהה לזה של פקיעין.

הזברות שמרו על הבית. קבוצת בניטה קרית שמונה