כדורגל: שמחה גדולה בצפת


ניצחון 0:1 לקבוצה הצפתית על כרמיאל. תיקו נטול שערים לממב”ע. סיכום משחקי שישי בכתבה הבאה.

המחזור העשירי של מחוז צפון א’ בליגה ב’ יצא לדרך. שתיים משלוש הקבוצות שאנו מסקרים סיימו לפני זמן קצר את משחקיהן. התמונה האזורית תושלם מחר במשחק שבו תתארח בני טובא אצל מכבי ג’דיידה מכר, בשעה 14:30.

הפועל עירוני צפת, שהפסידה העונה פעמיים – הן במשחק ליגה והן במשחק גביע להפועל עירוני כרמיאל, הצליחה היום להנחיל הפסד שני ברציפות למי שסיימה את הסיבוב הראשון כאלופת הליגה. במשחק שהפגיש לא מעט שחקנים ששיחקו בשורות היריבה ובעבר שיחקו יחדיו במ.ס כרמיאל/צפת, משחק שלא התעלה לרמה גבוהה ובו גילו שחקנים מהקבוצות לא מעט עצבנות, שער שכבש שניר אברג’ל בדחיקה מהרחבה בתוך ערבוביה בדקה ה-35, עשה את ההבדל והעניק לצפת יתרון 0:1, שעליו השכילה לשמור עד לסיום. האם ניתן לייחס את שבירת הקרח מול כרמיאל למדים הורודים עמם עלתה הקבוצה? ימים יגידו…

חגיגה בכחול ובורוד. שחקני צפת לאחר המשחק



התנופה של בני ממב”ע, שניצחה בששת משחקיה האחרונים, נעצרה היום במשחק החוץ מול המוליכה, אחווה כפר מנדא, שהקדימה אותה בשתי נקודות. ממב”ע החמיצה ממצבים קורצים, ומנגד השוער רביע בריק הציל ספיגה מבעיטת פנדל במהלך המחצית השניה. המשחק הסתיים בתוצאת שוויון 0:0. בהתחשב בתוצאה שהגיעה מצפת, ניצחון של ממב”ע היה מעלה את הקבוצה מהגולן למקום הראשון.

תמונת המצב בצמרת הטבלה: אחווה כפר מנדא ממשיכה להוליך את הטבלה עם 22 נקודות, כאשר במקומות 2-4 עם 20 נקודות ע”פ הסדר הזה – בני ממב”ע, הפועל עירוני כרמיאל והפועל עירוני צפת.

שיפרה עמדות בצמרת, אך החמיצה את כיבוש הפסגה. בני ממב”ע