כדורגל: שישי לוהט בליגה ב’

בני ממב”ע וצפת פוגשות את הראשונות. טובא תתארח בשבת בג’דידה

סופ”ש של כדורגל במחוז צפון א’ של ליגה ב’. שלוש הקבוצות שאנו מסקרים יתייצבו למשחקים מאתגרים. כל מה שצריך לדעת לקראתם, בכתבה הבאה.

המשחק המרכזי מבין השלושה הוא המשחק שבו תתארח בני ממב”ע, בשעה 13:00 אצל אחווה כפר מנדא – מוליכת הטבלה, שמקדימה אותה ב-3 נקודות. ממב”ע מגיעה למשחק עם רצף מדהים של שישה ניצחונות, האחרון שבהם – 0:2 ביתי על הפועל עירוני כרמיאל, שהייתה מוליכת הטבלה נטולת ההפסדים. בעקבות התוצאה שהשיגה ממב”ע בשבוע שעבר, אחווה כפר מנדא, יריבתה במשחק הקרוב, עלתה למקום הראשון והיא מקדימה ב-3 נקודות את ממב”ע, אשר בשורותיה יערוך הופעת בכורה שחקן ההתקפה, שלומי אביסידריס, שהחל את העונה בצפת, המשיך בטובא וכעת הוא בקבוצה מהגולן. בסיבוב הראשון כפר מנדא זכתה בניצחון 1:2 דרמטי. גם הפעם צפוי משחק צמוד.

מקווים לחגוג גם בכפר מנדא. שחקני בני ממב”ע



בדיוק באותה שעה ייצא לדרך המשחק בו תארח הפועל עירוני צפת את הפועל עירוני כרמיאל, שמדורגת במקום השני ומקדימה אותה ב-3 נקודות. בשני המפגשים בין הקבוצות, בליגה ובגביע, כרמיאל זכתה בניצחון. 

צפת ערכה שינויים בסגלה השבוע וצירפה שלושה שחקנים: השוער אור אדרי הגיע מסקציה מעלות, הקשר דן אזולאי הגיע ממ.ס כפר כמא והחלוץ צביקה גרינברג בן ה-38 הגיע מכרמיאל. מנגד, המגן הימני לירון כהן שוחרר לבני טובא.

בשתי הקבוצות מספר רב של שחקנים ששיחקו בקבוצה היריבה, הבולטים שבהם: סהר דהאן – שחקן הכנף הצפתי של כרמיאל, החלוץ ארד אלבז – שבעונה שעברה היה מלך שערי כרמיאל. צפוי משחק בין שתי קבוצות עם חלק קדמי איכותי, שעשוי להניב יותר משני שערים.

הזמן שלו לחזור לכבוש. אושר שמקה – חלוץ צפת (צילום: מאיר ינקו – חדש בגליל)



בני טובא א-זנגריה, שמדורגת במקום הלפני אחרון, תחל את הסיבוב השני במשחק חוץ מול מכבי ג’דיידה-מכר, ביום שבת, בשעה 14:30. בסיבוב הראשון טובא הצליחה לנצח 1:2, למרות שהחלה באימונים ימים ספורים לפני המשחק. מאז טובא לא טעמה טעמו של ניצחון. הפעם מצפה לה משחק מול קבוצה שמקדימה אותה ב-7 נקודות. טובא צירפה את המגן/קשר לירון כהן מצפת וגם את החלוץ מארק סמליאנסקי, תושב קצרין, עבורו זוהי תחילת העונה.

ינצחו שוב את ג’דיידה? שחקני בני טובא