אהבה היא שם המשחק

דניאל נוימן מצא אהבה ספורטיבית ורומנטית במועדון רוגבי גליל עליון. שמחים להעניק לו את תואר “ספורטאי השבוע”.

קבוצות מועדון רוגבי גליל עליון הן קבוצות ששמות דגש גדול על חיבור חברתי בתוך הקבוצות ובין קבוצות המועדון. קבוצות הגברים והנשים של המועדון הן קבוצות שמחוברות מאוד בקשר ביניהן, עורכות מעת לעת ערבי חברה, מתכנסות אחרי אימונים לבירה וארוחות משותפות – ומכל הטוב הזה אפילו יצאה חתונה. אחרי שבקבוצת הנשים יצאו כבר חתונות, במועדון גאים בכך שבחודש שעבר שחקן קבוצת הגברים – דניאל נוימן, ושחקנית קבוצת הנשים – נופר בנישו, מיסדו את הקשר ביניהן והפכו לזוג הנשוי הראשון הנוצר משתי הקבוצות. את הכלה כבר אירחנו לראיון בפינת “ספורטאית השבוע” ועכשיו הגיע הזמן לראיון זוגי עם הכלה ועם החתן, שזוכה לתואר “ספורטאי השבוע”.

בסוף היא הצליחה לתפוס אותו. נופר ודניאל בצילומי החתונה



יניב גרטי, מנהל מועדון רוגבי גליל עליון ושחקן קבוצת הגברים, רואה בדניאל נוימן שחקן הנשמה של הקבוצה: “נוימן – או דניאל כמו שנופר קוראת לו, הוא אחד השחקנים הפיזיים שיש לנו, למרות שהוא לא גבוה או גדול, הוא מתקל בצורה מעולה ונכנס למגע בעוצמה רבה, כזו שקשה לעצור. דניאל בחור צנוע ושקט, אבל נותן הכל במגרש, גם שלרוב זה ייגמר בכתף או רגל פצועה וישחק היכן שהמאמן מבקש ויעשה כל מה שצריך על מנת לסייע לקבוצה. לפני כשלושה שבועות התחתן עם נופר, אשר אותה הכיר במגרש הרוגבי ומן הסתם, שיש רוגבי בתמונה, הכל טוב. הייתה חתונה מטורפת, מאוד נהננו וכולנו מאוד שמחים עבורם ומאחלים להם המון הצלחה בחיים המשותפים”.

הרגע הגדול. דניאל עונד טבעת נישואין לנופר בטקס החופה



דניאל נוימן, בן 32 מקיבוץ עמיר, מהנדס מכונות במפעל DPL, החל עונה חמישית בקבוצת הגברים, שתופסת נתח נכבד מחייו: “כשחזרתי לצפון אחרי שנים של לימודים בבאר שבע, חיפשתי מסגרת ספורטיבית לעסוק בה. נחשפתי לפרסום של מועדון רוגבי גליל עליון. בעבר שיחקתי רוגבי באופן חובבני עם חברים ואמרתי לעצמי, שאני חייב לנסות. הגעתי לאימון ומשם הדברים התחברו מהר מאוד. רוגבי זה ענף קבוצתי מאתגר, שמביא הרבה הנאה. יש הרבה חבר’ה טובים ומסגרת כייפית, שנותנת כיף להיות חלק ממנה”.

גם דניאל וגם נופר לא העלו על דעתם, כשהצטרפו לקבוצות שהדרך הפעילות תגיע גם זוגיות. דניאל משתף אותנו איך הדברים קרו ולאן הובילו: “זה קרה לפני שנתיים וחצי ראיתי את נופר באיזה משחק וכבר התחלתי להרגיש משהו אליה. זמן קצר אחרי זה שתי הקבוצות נסעו לסופ”ש גיבוש בכנרת. התחלתי איתה, נוצר קליק ומשם הכל זרם לכיוון טוב. אין ספק שהרוגבי מוסיף הרבה לזוגיות ולקשר. אנחנו מגיעים לעודד אחד את השניה. בחתונה שלנו החברים והחברות הוסיפו המון לשמחה. הנשים עשו ריקוד האקה ניו זילנדי, הגברים הפיקו ברכה מדליקה ועשו טקס שתיה מכדור רוגבי. מודים להם מאוד על כל השמח והטוב שעשו לנו ונשמח להחזיר בשמחות”. נופר נותנת את הזווית שלה לדברים: “כשהצטרפתי לקבוצת הנשים לפני שנתיים וחצי, חד משמעית לא חשבתי שזה יוביל לאפיק רומנטי. זה פלוס גדול מאוד להיות זוג שבא מאותו ענף ספורט, כיף לצפות יחד במשחקים – במקום להתווכח מה לראות בטלויזיה. כיף לעודד במשחקים. בכל משחק הידיעה הזו, שכשארד מהמגרש דניאל יחכה לי שם, יחבק ואחרי זה ייתן לי את הפידבק הכי כנה ואמיתי שיש, נוטעת בי הרבה ביטחון”.

באו להשקות ולעשות שמח. חברי קבוצת הגברים “משקים” את החתן



את העונה הזו דניאל החל קצת באיחור, אבל עם הרבה רעב: “מאחר וחשתתי להיפצע לפני החתונה, אז לא השתתפתי במשחקים עד לחתונה. יומיים אחרי החתונה השתתפתי חלקית במשחק מול ממוטות מנשה. הייתי כולי בהאנג אובר ובחצי כח, אבל הגעגועים לרוגבי עשו את שלהם. לאחר מכן, נטלתי חלק במשחק מול מועדון רוגבי ת”א – שזו קבוצה בדרג הכי גבוה שיש”.

בנוגע להמשך העונה דניאל נוימן שופע אופטימיות: “ברמה האישית אני מצפה עוד להשתפר ולהתחזק וליהנות מהרוגבי. ברמה הקבוצתית אני מאמין שיש לנו קבוצה עם פוטנציאל גדול לעשות דברים יפים. יש לנו חבר’ה מאוד חזקים, יש מה לשפר ואנחנו יכולים להיות כח משמעותי”.

מוכן ומזומן לעונה מאתגרת. דניאל נוימן בפעולה על כר הדשא