כדורסל גברים: התחנה הבאה – קומונובו

הפועל גליל עליון תתארח הערב אצל קומונובו למשחק נוסף בליגה הבלקנית. כל מה שצריך לדעת לקראת המשחק, בכתבה הבאה.

הפועל גליל עליון תתייצב הערב (20:00, שעון ישראל)  למשחק השלישי במסגרת הליגה הבלקנית. יומיים לאחר שניצחה 82:102 את משחק החוץ מול אקדמיק נאביקו הצפון מקדונית, תתארח הפועל גליל עליון אצל קומונבו, גם היא מצפון מקדוניה, בתקווה לסיים את השבוע עם סוויפ – הכולל את הניצחון הביתי בליגה הישראלית – 79:85 על עירוני נס ציונה ואת הניצחון על אקדמיק נאביקו. הפורוורד קייל גיבסון, שנפצע במשחק ביום שלישי בכתפו, ייעדר מהמשחק הערב. השחקן זכה לטיפול ראשוני בצפון מקדוניה וייבדק עם חזרת הקבוצה לישראל.

המשחק הערב יועבר בשידור ישיר באתר הליגה הבלקנית ובנוסף, בערוץ היוטיוב של הליגה הבלקנית.

קצת על היריבה: העונה הנוכחית לא נפתחה בצורה טובה מבחינת קומונובו שממוקמת במקום התשיעי בליגה המקומית עם מאזן של ניצחון לעומת שלושה הפסדים. בליגה הבלקנית היא שיחקה עד כה רק משחק אחד במסגרת הדרבי הצפון מקדוני מול נאביקו אקדמיק, ובו היא הפסידה בתוצאה 63:59. 

להמשיך ולייצג את המדינה, המועדון והאזור בכבוד. שחקני הגליל והצוות המקצועי והניהולי לפני המשחק ביום שלישי (צילום: אלכסנדר ריסטובסקי)

ברק פלג, מאמן הפועל גליל עליון, התייחס אמש למשחק מול קומונובו: “עברנו היום לקומונובו, מרחק של חצי שעה מסקופיה. מנסים להתרגל לתנאים הלא כל כך נוחים מבחינת שעת האימון שלנו. כמובן שזה לא מהווה שום תירוץ לקראת המשחק. מבחינת יכולות וכישרון, מדובר בקבוצה יותר טובה על פניו מקבוצת נאביקו אקדמיק, אבל התוצאות שלהם עד עכשיו לא טובות, מכל מיני סיבות. אנחנו מגיעים קצת פצועים יותר, קצת עייפים יותר, אבל כמו תמיד עושים את ההתאמות ומתמקדים בללמוד את היריבה ולהכין את עצמנו בצורה הטובה ביותר למשחק. מעבר לכך, אנחנו נהנים מאוד להיות כאן ביחד כקבוצה”.

המעוניינים לצפות במשחק באווירת בילוי חברתית, מוזמנים להגיע החל מהשעה 19:30 לפאב “לאון בר” בכפר בלום (להזין את השם באפליקציית וויז), הממוקם בכניסה לקיבוץ מצד ימין. 

לשוב מבולגריה עם סוויפ. שחקני הפועל גליל עליון