כדורגל: לקראת סופ”ש במחלקות הנוער

כל מה שצריך לדעת לקראת משחקי קבוצות מחלקות הנוער מהגליל העליון והגולן, בכתבה זו.

סופ”ש מעבר לפינה – ושוב אנחנו כאן כדי לעשות סדר בעניינים, בכל מה שקשור למשחקי סופ”ש במחלקות הנוער. אז מה בתפריט? חוזרים למתכונת ליגה, אחרי שבסופ”ש שעבר מרבית הקבוצות היו בפגרת גביע. למרות זאת, לא מעט קבוצות מוצאות את עצמן חופשיות ממשחקים, בגלל הקדמה או דחיות משחקים. אז מה בתפריט? בשישי – הצגה כפולה באצטדיון בבוקעאתא, דרבי הגולן בקצרין, משחק ילדים בקרית שמונה. בשבת: הצגה כפולה במגרש הסינטטי בקרית שמונה ומשחק ילדים באצטדיון בבוקעאתא.

מארחים הצגה כפולה. קבוצת הנוער של בני ממב”ע



משחקי יום שישי

הצגה כפולה באצטדיון בבוקעתא: קבוצות הנוער ונערים ב’ של בני ממב”ע יארחו את הקבוצות המקבילות של צעירי כפר כנא. המשחק בין קבוצות הנוער יחל בשעה 10:30, בני ממב”ע – שמקדימה בזכות יחס שערים את הקו האדום של טבלת הארצית, תארח קבוצה שמקדימה אותה בשתי נקודות. המשחק בין קבוצות נערים ב’ יחל בשעה 14:30, יהיה זה משחק קצוות בין הקבוצה המארחת, שלה המאזן הטוב ביותר בליגה, לבין הקבוצה שנועלת את הטבלה.

11:30, איכסאל: קבוצת הנוער של הפועל מרום הגליל תתארח למשחק מאתגר אצל מכבי אחי איכסל – שנהנית ממאזן מושלם בתום ארבעה משחקים, לעומת מרום הגליל ששיחקה חמישה משחקים ומאזנה עומד על ארבעה ניצחונות והפסד אחד.

11:30, קצרין: דרבי הגולן יפגיש את קבוצות ילדים א’ של מ.ק קצרין – לה מאזן של ארבעה ניצחונות והפסד אחד, ושל בני ממב”ע – שהפסידה בארבעת משחקי הליגה שקיימה.

13:00, שעב: קבוצת ילדים ב’ של הפועל טובא תתארח אצל צעירי שעב.

15:00, כאבול: קבוצת נערים ג’ של הפועל עירוני צפת – שמדורגת במקום השלישי בטבלת צפון ובמרחק 8 נקודות ומשחק חסר מהמוליכה, מ.ק קצרין, תתארח אצל בני כאבול – שאותה היא מקדימה ב-7 נקודות.

14:30, הסינטטי בקרית שמונה: קבוצת ילדים ב’ של עירוני קרית שמונה תארח את קבוצת “צו פיוס” של מכבי נהריה.

15:00, בית שאן: קבוצת טרום א’ של מ.כ גליל גולן תתארח אצל הפועל בית שאן.

מארחים את הדרבי של הגולן. קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין



משחקי השבת – עירוני קרית שמונה

הצגה כפולה במגרש הסינטטי בקרית שמונה: בשעה 11:00 קבוצת נערים א’, שמדורגת במקום האחרון בטבלת ליגת העל, תקווה להשיג ניצחון ליגה ראשון, כשתארח את הפועל חדרה, שמקדימה אותה בתשע נקודות. קרית שמונה רחוקה 4 נקודות מהקו האדום. בשעה 13:30 קבוצת נערים ג’ תארח את מכבי צור שלום, שמקדימה אותה במעלה הטבלה בשתי נקודות ומשחק עודף.

12:30, קרית שלום – ת”א: קבוצת נערים ב’, שמקדימה ב-3 נקודות את הקו האדום, תתארח אצל סגנית המוליכה, מכבי ת”א – שמקדימה אותה ב-10 נקודות.

14:00, בוקעאתא: קבוצת ילדים ג’ של בני ממב”ע תארח את מכבי ג’דיידה מכר.

יום ראשון

19:30, צפת: קבוצת הנוער של הפועל עירוני צפת – שעומדת על מאזן של ניצחון אחד וארבעה הפסדים, תארח את הפועל דיר חנא – שנהנית ממאזן מושלם בתום ארבעה משחקי ליגה.

אתגר ענק בעיר הגדולה. קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה