כדורסל גברים: לא מאבדים את הצפון במשחקי ההכנה

הפועל גליל עליון ניצחה את הפועל גלבוע במשחק אימון שני בתוך שמונה ימים.

צוהריים של כדורסל באולם “הפיס” בכפר בלום. שתי הקבוצות הצפוניות היחידות בליגת העל, הפועל גליל עליון והפועל גלבוע, שנפגשו לפני 8 ימים באולם בגן נר למשחק אימון – שהסתיים בניצחון 70:75, נפגשו שוב למשחק אימון, לעיני מאות אוהדים של הפועל גליל עליון, שניצלו את האפשרות לצפות במשחק מהיציע.

הפועל גליל עליון עלתה למשחק עם חמישייה, שכללה בקו האחורי את הרכזים אייק אירייבו, איתי מושקוביץ ואת הפורוורד  קייל גיבסון,  בקו הקדמי עלו שני סנטרים בהגדרה, ברייס וושינגטון וגבי צ’אצ’אשווילי. הפועל גליל עליון הייתה דומיננטית יותר מיריבתה ברוב דקות המשחק. ברבע המשחק הרשים בביצועיו ברייס וושינגטון. בסיום הרבע היתרון הגלילי עמד על 13:21. ברבע השני הדומיננטיות הגלילית גברה והתבטאה ביתרון דו ספרתי במהלך הרבע וגם בסיומו. בתום המחצית הראשונה הפועל גליל עליון צעדה ביתרון 32:44. ברבע השלישי גליל המשיכה לשלוט והייתה ביתרון של יותר מפוזיישן אחד, גם ברגעים הטובים של גלבוע. בסיום הרבע היתרון הגלילי עמד על 47:58. ברבע האחרון של המשחק שחקני הגליל המשיכו להיות הדומיננטיים, איתי מושקוביץ ועומר טל בלטו עם שלשות ובסיום ניצחון 68:81 לזכות גליל עליון.

הפועל גליל עליון נהנתה מיום מוצלח מחוץ לקשת, עם כמעט 50 אחוזי הצלחה (10/21). גם מתוך הבקבוק אחוזי הקליעה היו טובים (19/42) וכן מקו העונשין (13/17). בפרמטר של ריבאונדים גליל סיימה את המשחק עם 38 כדורים חוזרים, לעומת 34 שקטפה היריבה, שקלעה באחוזים רעים מחוץ לקשת (5/21).

סטטיסטיקה מאתר “מנהלת הליגה”: ברייס וושינגטון – (5-10 מהשדה, 4-7 מהקו, 7 ריבאונדים) ועומר טל (15.5 דקות, 6-9 מהשדה) – 14 נקודות כ”א, קייל גיבסון – 12 נקודות (5-9 מהשדה), אייזיאה אייזנדורף – 11 נקודות (3-4 לשלוש, 7 ריבאונדים), אייק אירייבו – 10, שאבון לואיס – 9, יובל לוין – 5, גבי צ’אצ’אשווילי ואיתי מושקוביץ – 3 נקודות כ”א. כן שותפו: אלון ספיר ורון כהן.

בראש רשימת הקלעים. עומר טל במשחק היום (צילום: גיל נוימן)