כדורגל: צפת להטה, טובא כבתה

הפועל עירוני צפת ניצחה בביתה 1:3 את בני ממב”ע, בעוד שבני טובא הפסידה 2:0 בכפר מנדא.

צוהריים של כדורגל בגזרת מחוז צפון א’ בליגה ב’. שלוש הקבוצות של הגליל העליון והגולן, המשובצות בבית א’, שיחקו היום בזמן מקביל. בעוד שבני טובא א-זנגריה, שפתחה ביום שלישי את העונה עם ניצחון דרמטי ומפתיע 1:2 על מכבי ג’דיידה-מכר, הפסידה היום 2:0 את משחק החוץ מול אחווה כפר מנדא החזקה, באצטדיון בצפת נערך המשחק המרכזי – שהפגיש את הפועל עירוני צפת ובני ממב”ע. צפת התייצבה למשחק עם מאזן של ניצחון והפסד, בעוד שממב”ע התייצבה למשחק עם מאזן של תוצאת תיקו והפסד.

הפועל עירוני צפת פתחה את המשחק בצורה מצוינת. בן שמואלי, שחקן הכנף של צפת, היה השחקן הלוהט במגרש עם צמד שערים – האחד במבצע אישי בדקה ה-13 והשני כעבור 12 דקות, לאחר שחטף כדור במרכז המגרש ועשה מבצע אישי. שמואלי השלים שערים והעניק לצפת יתרון 0:2.

את המחצית השניה ממב”ע פתחה בצורה טובה יותר. בדקה ה-60 שער שכבש הקשר מארסיל סמארה צימק את התוצאה ל-2:1. דקות לאחר מכן, עבירה ללא כדור של סמארה על שחקן צפתי גרמה להרחקתו בכרטיס אדום. את היתרון המספרי על המגרש ניצלה צפת, כדי לכבוש שער נוסף – הפעם בדקה ה-75, בנגיחה מראשו של שניר אברג’יל, שקבע את תוצאת המשחק – ניצחון 1:3 לזכות צפת (סייעו להבאת הידיעה: ענאן עמאשה, מאיר ינקו – עיתון “חדש בגליל”).

היום של הכחולים. שחקני שתי הקבוצות טרם תחילתו