כדורסל: לא קבוצה – מועדון !!!

בקבוצות הדגל של הפועל גליל עליון נרתמו באהבה למען הדור הצעיר עם מגוון פעילויות.

החיבור ההדוק בין קבוצות הדגל של הפועל גליל עליון לבין הקהילה ובפרט לבין המחלקות הצעירות של האגודה, ממשיך לייצר שיתופי פעולה מוצלחים ומקרבים בין הכדורסלנים והכדורסלניות של הקבוצות הבוגרות לבין הדור הצעיר – ממנו יצמחו גם שחקנים ושחקניות, שבבוא היום ילבשו את מדי הקבוצות הבוגרות.

לפני שבועיים קיימה קבוצת הנשים אימון משותף עם שחקניות קבוצות הנערות והילדות, שנהנו מלמידה ומשיתוף פעולה עם שחקניות הקבוצה הבוגרת. במהלך השבוע קיימה הקבוצה משחק מול קבוצת “כוכבים מקומית” – קבוצה המורכבת מאנשי הגליל העליון, שחיים ונושמים כדורסל, שאפילו הצליחה לנצח 69:72. בסיום המשחק השף יפתח דהדי פינק את המשתתפים והמשתתפות בפיצות מהטאבון.

קבוצת הנשים בסיום האימון המשותף עם קבוצות הנערות והילדות



שחקני קבוצת הגברים ערכו ביום רביעי אימון משותף עם שחקני הקטסל של מחלקת הכדורסל. במסגרת הפעילות השתתפו שחקני הקבוצה באימון משותף, ובו הם הובילו תחנות שונות שבהן עברו הילדים והתאמנו על מרכיבים שונים במשחק שלהם. ניתן היה לראות את ההתרגשות בקרב הילדים מהמפגש עם שחקני הקבוצה, ואת הציפייה שלהם ללמוד משחקנים שמשחקים ברמות הגבוהות של הכדורסל. כמו כן, נערכו בדיקות ראייה בשיתוף נציגים של “שמיר אופטיקה”. בנוסף, רב חב”ד, גרשון פריד, הגיע לפעילות וברוח חג הסוכות קיים עם השחקנים מהקבוצות השונות את מצוות נטילת ארבעת המינים.

מברכים באהבה. הקפטן אלון ספיר ואייק אירייבו לצידו של הרב גרשון פריד (צילום: גיל נוימן)



זיו ברתנא, מאמן קבוצת הנשים ומנהל בית הספר לכדורסל והחטיבה הצעירה במועדון: “אני רוצה להודות לשחקניות שלי, לשחקנים ולצוות המקצועי של הקבוצה הבוגרת. הייתה פעילות סופר משמעותית לילדים ולילדות – הם התרגשו, נהנו, למדו והרוויחו חוויה משמעותית. כשעושים משהו מהלב אז זה מורגש, והרווחנו כולנו – ילדים, הורים, צוות מקצועי של מחלקת הנוער – שיעור בצניעות ואהבה למשחק, לצד רצון לתת ולעשות בשביל האחר”.

אלון ספיר קפטן קבוצת הגברים: “כרגיל היה תענוג גדול לעבוד עם מחלקת הכדורסל של גליל. המון ילדים עם תשוקה ורצון להתפתח ולצמוח. רואים על צוות האימון שהם נותנים את המקסימום כדי שהילדים יקבלו את כל המעטפת. הם עובדים עם תשוקה גדולה ואני שמח על החיבור עם מחלקת הכדורסת ומאחל בהצלחה”.

טמיר אברהמס יו”ר קבוצת הגברים: “שמחים לקחת במחנה הכדורסל של גליל עליון. היום אחרי אימון הקבוצה נשארו השחקנים והצוות לפעילות משותפת עם הילדים, זהו חלק מהחזון של קבוצת הבוגרים – בניית דור העתיד. חג שמח”.

נהנים עם מאמן הכושר קוסטאס סטארקרידיס (צילום: גיל נוימן)


שיחת מוטיבציה עם קבוצת הבוגרים (צילום: גיל נוימן)