כדורסל נשים: דבי בלייברג מצטרפת לגליל

הגארדית המוכשרת מצטרפת לשורות הפועל גליל עליון.

אם יש שחקנית, ששחקניות הפועל גליל עליון בעונה החולפת לא ישכחו יותר מכל, זוהי דבי בלייברג – ששיחקה כגארדית של בני יהודה ת”א – שניצחה 0:2 את סדרת רבע גמר הפלייאוף מול הגליל. במשחק הראשון, שנערך באולם דנציגר בקרית שמונה, בלייברג קלעה את סל הניצחון – שהעניק לבני יהודה ניצחון 60:61 וסלל לה את הדרך לעבר ניצחון שני כעבור יומיים והעפלה לשלב חצי הגמר. חודשיים וחצי אחרי, מכריזה הנהלת הפועל גליל עליון על צירופה לשורותיה של הגארדית המוכשרת, המתנשאת לגובה של 1.75. לפני העונה בבני יהודה, בלייברג, שגדלה במחלקת הנשים של אליצור נתניה ובנתה לעצמה מעמד של שחקנית מובילה בליגה הלאומית, שיחקה באס”א ירושלים – בתקופה שבה היא שילבה לימודים אקדמיים באוניברסיטה העברית. עד כה חתמו בקבוצה, שתודרך עונה שניה ברציפות ע”י זיו ברתנא: ענבר לברון, רג’י גליידה, הדר רפאל ודבי בלייברג.

מהנהלת הפועל גליל עליון נמסר: קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון שמחה ונרגשת להודיע על החתמתה של השחקנית דבי בלייברג.  דבי משחקת בעמדות הגארדיות, שחקנית מאוד ורסטילית, בעלת קליעה וראיית משחק נהדרת”.

דבי בלייברג הגיבה על הצטרפותה לגליל: “אני מתרגשת להצטרף למועדון הכדורסל הפועל גליל העליון, שידוע כמקום חם ומקצועי שמקבל שחקניות בצורה הנעימה והטובה ביותר. בשלב זה בחיים האישיים ובקריירה אני מאמינה שזהו אתגר חדש ומעניין לאור המטרות האישיות ומטרות הקבוצה המשותפות. מודה מכל הלב לאנשי בני יהודה ת”א – המאמנת טלי נוי והיו”ר אהוד סולמי, על עונה נהדרת”.

עוברת מכתום לאדום. דבי בלייברג במדי בני יהודה ת”א (צילום: אתר איגוד הכדורסל)