כדורסל גברים: הכל או כלום – גרסת המציאות

הפועל גליל עליון תארח הערב את הפועל עפולה למשחק ראשון בסדרת חצי גמר הפלייאוף העליון. המנצחת תעפיל לליגת העל.

שלושה שבועות ויום חלפו מאז משחקה הרשמי האחרון של הפועל גליל עליון – משחק בו ניצחה את הפועל חבל מודיעין והעפילה לחצי גמר הפלייאוף העליון של הליגה הלאומית. בעקבות עצירת המשחקים בימי מבצע “שומר החומות” נכנסה גליל עליון לפגרה מאולצת, שבה נקטע רצף המשחק שלה. בפרק הזמן הזה ערכה הקבוצה משחק אימון אחד מול אליצור נתניה – שהעפילה גם היא לסדרת חצי הגמר השניה. ביום ראשון התבשרו שתי הקבוצות על זהות יריבותיהן בחצי הגמר, לאחר השלמת המשחקים בין מכבי אשדוד להפועל עפולה ובין אליצור אשקלון לעירוני ר”ג. בסדרת חצי הגמר (הטובה מחמישה) משחקים תפגוש גליל עליון את הפועל עפולה, בעוד שאליצור נתניה תפגוש את אליצור אשקלון. המנצחות בסדרה יעפילו לליגת העל. אם הסדרות יסתיימו לפני המשחק החמישי, ייערך גם משחק בין שתי המנצחות להכתרת האלופה.

זה הולך להיות צמוד. גבי צ’אצ’שוילי וג’ימי הול במאבק במשחק שנערך בעפולה (צילום: גיל נוימן)



הערב, בשעה 19:00, הפועל גליל עליון תארח את הפועל עפולה למשחק ראשון בסדרה, שייערך באולם “הפיס” בכפר בלום. הפועל עפולה זכתה ביום ראשון בניצחון דרמטי 79:81, שהעניק לה את המקום בסדרת חצי הגמר. עפולה היא קבוצה מאוד מוכשרת ועיקשת. בשני משחקי הליגה גליל עליון זכתה בניצחונות: 84:101 בכפר בלום, 72:74 בעפולה – בזכות שלשה הרואית בסמוך לבאזר מידיו של עומר טל – שחקנה של עפולה בעבר. רוב המשחקים של עפולה העונה הסתיימו בהפרש חד ספרתי לאחד מהצדדים.

מאצ’ אפ מרתק צפוי. קנדל אנתוני מול קרון דשילדס (צילום: גיל נוימן)



מאצ’ אפ מעניין צפוי בין זרים מהטובים ביותר בליגה משני הצדדים: מתחת לסלים יהיה זה אדריאן יוטר מהגליל מול ג’ימי הול – הגבוה הדומיננטי בליגה בשנים האחרונות. מחוץ לקשת יהיה זה המקום של קנדל אנתוני הגלילי וקרון דשילדס האורח – שזכור לכולנו מסדרת הגמר סל לפני שנתיים, כשהצטיין במדי מכבי חיפה. דשילדס הוא שחקן מוכח בשנים האחרונות בליגה ומציב ממוצע של 23 נקודות ו-6.1 אסיסטים למשחק. ג’ימי הול עומד על ממוצע מרשים על 19.8 נקודות ו-12.7 ריבאונדים למשחק. לשתי הקבוצות גם ישראלים איכותיים ועתירי ניסיון: מהצד של עפולה אלה הרכז “האקס” גוני יזרעאלי והקלע נועם מטלון, מהצד הגלילי שחקני המפתח הישראלים הם הגארדים אנתוני פישר ועומר טל והפורוורדים אייזיאה אייזנדורף ואלון ספיר. חן גיא, רכז הפועל גליל עליון, התארח לראיון בפינת “ספורטאי השבוע” ושיתף בתחושותיו לקראת המשחק.

אז איך צופים במשחק מהיציע? מגבלות התו הירוק בוטלו, לכן אין התנייה של הצגת תו ירוק ותוצאות בדיקת קורונה בכניסה ליציעים. כרטיסים ניתן לרכוש בשני אופנים: רכישה אינטרנטית מוקדמת (מומלץ) ב-40 ש”ח, רכישה בקופות – 50 ש”ח. ניתן יהיה לצפות בשידור אינטרנטי של המשחק בערוץ הטלויזיה שבאתר איגוד הכדורסל ובעמוד הפייסבוק של איגוד הכדורסל

צריכים אתכם אקטיביים. אוהדי הפועל גליל עליון בתצוגת תכלית (צילום: גל קאלו)