כדורגל: צפת ניצחה בגולן

הפועל עירוני צפת זכתה בניצחון 0:2 במשחק החוץ מול בני ממב”ע. הופעת בכורה ל”ספורטאי החודש” שלנו, רפאל ביתן.

שלישי שמח להפועל עירוני צפת. הקבוצה של איציק בוזורגי התארחה היום אצל בני ממב”ע למשחק במסגרת המחזור השני של הבית התחתון של טבלת בית ב’ במחוז צפון א’ בליגה ב’ – משחק חוץ מול בני ממב”ע – שבשני המשחקים שקיימה מול צפת זכתה בנקודות – 0:0 במשחק שנערך בצפת ו-1:4 במשחק שנערך בגולן. היום, במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה, הצליחה צפת לזכות בניצחון 0:2 – שהעלה אותה לראשות הבית, בעוד שבני ממב”ע מוצאת את עצמה כעת במרחק של 4 נקודות בלבד מהמקום המוביל למשחקי המבחן על ההישארות בליגה.

אחרי מחצית ראשונה די אנמית הגיעה לה מחצית שניה תכליתית של צפת, שהחלה עם שער בדקה ה-47 שכבש החלוץ איליה זאיקה. בדקה ה-79 הכשלה ברחבה על אחד משחקני צפת שלחה את הקשר אסף פחימה לנקודה הלבנה, וזה בעט לרשת העליונה של רביע בריק והכפיל את יתרונה של צפת ל-0:2. בשלהי המשחק ערך הופעת בכורה במדי צפת הקשר רפאל ביתן – שהוקפץ מקבוצת נערים א’ והתארח היום לראיון אצלנו בפינת “ספורטאי החודש“. 

ביום שישי הקרוב הפועל עירוני צפת תארח בשעה 15:45 את בית”ר נהריה, שאותה היא מקדימה ב-3 נקודות ומשחק עודף. בני ממב”ע תתארח בשעה 14:30 למשחק תחתית חשוב אצל בני כאבול, שאותה היא מקדימה בנקודה אחת. 

הביאו שמחה לעיר. שחקני הפועל עירוני צפת, הצוות הניהולי וראש העיר – שוקי אוחנה (צילום: מאיר ינקו – חדש בגליל)