כדורגל: יש אליפות לנערים ג’ של קרית שמונה

פינת “צעירים בפעולה” חוזרת לפעילות. גולת הכותרת: זכייתה של קבוצת נערים ג’ של קרית שמונה באליפות מחוז חוף.

יום ראשון הגיע, היום של פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר קבוצות הכדורגל הצעירות במחלקות הנוער מהגליל העליון והגולן – ואחר נציגי האזור הפעילים מחוץ לגבולות הגזרה. כמה כיף לחזור אחרי פגרה כפויה, אם כי מרבית קבוצות האזור סיימו פעילות בשל החלטת ההתאחדות לכדורגל לקצר את העונה. בכתבה זו אנו מפנים זרקור לקבוצות ולנציגי האזור שלקחו חלק במשחקי סופ”ש. מתחילים בסקירה.

השגרירים

בני בן זקן – מאמן בני יהודה ת”א, הוביל את קבוצתו לניצחון 1:2 על הפועל קטמון ולהעפלה לליגת העל. ברכות לחברנו היקר וחניכיו לרגל ההישג.

נועם יאסו – קשרה של קבוצת הנוער של מכבי נתניה, כבש שער בדקה ה-37 של משחק הניצחון 1:3 על הפועל רמת השרון, בו הוא שותף ב-60 הדקות הראשונות.

ישי בוזורגי – חלוץ קבוצת הנוער של הפועל נוף הגליל, נכנס כמחליף בדקה ה-72 של המשחק בו קבוצתו הפסידה 3:1 לבית”ר ירושלים. בעקבות התוצאה נוף הגליל ירדה לליגה הלאומית, אלא אם תתקבל עתירתה לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל שלא לקצר את העונה.

גל אלמישלי – חלוץ קבוצת הנוער של הפועל עפולה, נכנס כמחליף בדקה ה-62 של משחק החוץ מול מ.כ נווה יוסף חיפה, כעבור 17 דקות הבקיע שער במשחק שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1.

קבוצת הנוער של עירוני טבריה, שמודרכת ע”י אדיר לוי, ירדה מתחת לקו האדום של הליגה, מחזור אחד לתום העונה, לאחר שהפסידה 4:0 במשחק החוץ מול מכבי צור שלום/קרית ביאליק. בשורות טבריה פתחו בהרכב המגן אביב לוי (הוחלף בדקה ה-61) והבלם מעיין אורן. הבלם אורי ברנזון נכנס כמחליף בדקה ה-35.

נג’ואן סובח
– קשרה של קבוצת נערים א’ של בני סכנין, נכנס כמחליף בדקה ה-69 למשחק בו קבוצתו ניצחה 0:4 את מכבי חיפה/נהלל.

אור בן זקן – קשרה של קבוצת ילדים א’ של מכבי חיפה/נהלל, רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון של קבוצתו – 2:3 על בית”ר ירושלים.

נכנס כמחליף וכבש. גל אלמישלי



עירוני קרית שמונה

קבוצת נערים ג’ זכתה באליפות מחוז חוף, לאחר שניצחה 0:4 את משחק החוץ מול מ.ס רובי שפירא חיפה. צמד שערים של אדם בטחיש (14,19), שער של רג’ב עיסא (18) ושער של ניסן גרין (44) סללו את הדרך של הקבוצה של בהא הייב והמנהלים אורנה ולביא לופטיג לזכייה באליפות. ברכות !

קבוצת הנוער נחלה הפסד ביתי 2:1 במשחק מול האלופה, מכבי חיפה. בדקה ה-43 שער עצמי שכבש אדיר אורנשטיין העלה את חיפה ליתרון 0:1. בדקה ה-53 שער שכבש שחף ספיר קבע שוויון 1:1, שהחזיק מעמד עד לדקה ה-86 בה מכבי חיפה הבקיעה את שער הניצחון.

קבוצת נערים א’, שבעקבות קיצור העונה הבטיחה את הישארותה בליגה, נחלה מפלה ביתית בדמות הפסד 3:0 במשחק הביתי מול הפועל קטמון ירושלים המדורגת תחתיה בטבלה – כל זאת חודש וחצי אחרי שקטמון זכתה בניצחון בכורה העונה על חשבונה של קרית שמונה, במשחק שנערך בקרית שמונה ואליו קטמון הגיעה אחרי למעלה מחמש שעות בדרכים ומבלי לערוך חימום מלא.

קבוצת ילדים ב’ סיימה עונה עם הפסד ביתי 3:0 לבני סכנין.

יש אליפות. קבוצת נערים ג’ והמאמן בהא הייב



בני ממב”ע


קבוצת הנוער נחלה תבוסה בשיעור 8:3 במשחק החוץ מול הפועל מטה אשר, שאותה היא הקדימה ב-3 נקודות. ממב”ע התייצבה למשחק עם 11 שחקנים בלבד. בתום המחצית הראשונה הקבוצה המארחת הוליכה 2:5. את השערים לזכות ממב”ע כבשו: עאמר ספדי (24) ואדהם אבו סלאח (38,73) בעקבות התוצאה ממב”ע מקדימה את הקו האדום של הליגה הארצית בשתי נקודות בלבד, כשנותר מחזור אחד לתום העונה.

קבוצת נערים ב’ תסיים את העונה כסגנית אלופת מחוז צפון, אחרי שניצחה לפני זמן קצר 1:4 בביתה את הפועל כפר כנא. נאיף שראף וניל פחר אלדין כבשו צמדים לזכות ממב”ע.

עונה מצוינת. קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע והמאמן אכרם הייב