כדורסל גברים: ניצחון דחוק לגליל עליון במשחק אימון

הפועל גליל עליון ניצחה 63:64 את אליצור נתניה במשחק אימון מסקרן. רשמים ממנו בכתבה הבאה.

שבועיים חלפו מאז המשחק הרשמי האחרון שערכה הפועל גליל עליון, המשחק שבו היא ניצחה את הפועל חבל מודיעין והעפילה לחצי גמר הפלייאוף. מבצע “שומר החומות” גרם לעצירת משחקי הליגה הלאומית, הפועל גליל עליון מצאה את עצמה בעמדת המתנה לסיום משחקי רבע גמר הפלייאוף – שאמורים היו להיערך לפני שבוע וחצי – ולבסוף נדחו ליום ראשון הקרוב. הפועל גליל עליון מצאה את עצמה משך שבועיים מתאמנת בלבד – מצב לא אידיאלי בשלב הזה של העונה. היום אירחה הקבוצה למשחק אימון את אליצור נתניה – שהעפילה גם היא לחצי הגמר. ביום ראשון, בסיומם של שני משחקי רבע גמר הפלייאוף הנותרים, תדע הפועל גליל עליון מול מי היא תשחק באמצע השבוע הבא בסדרת הטובה מחמישה משחקים בשלב חצי גמר הפלייאוף: משחק חוץ מול מכבי אשדוד או משחק ביתי מול הפועל עפולה.

היום רק נגוסלבסקי שיחק. אלון ספיר וג’ונתן פיירל מחליקים כיף במשחק הליגה בין הקבוצות (צילום: גיל נוימן)



הפועל גליל עליון התייצבה למשחק ללא הגארד אנתוני פישר והפורוורד והקפטן אלון ספיר, שסובלים מפציעות קלות ובגליל הוחלט שלא לסכן אותם. עם הקבוצה האורחת מנתניה הגיע הפורוורד עומר וורטיצקי, שפתח את העונה בגליל ועבר בחודש שעבר לנתניה. היה זה משחק שקול ברמתו, גליל עליון צעדה ביתרון 29:37 בתום המחצית הראשונה. שתי שניות למשחק, במצב של שוויון 63:63, הגארד עומר טל ניצב על קו העונשין וקלע קליעה אחת מבין שני ניסיונות ולמעשה עשה את ההבדל והעניק לגליל ניצחון 63:64.

רשימת קלעים הפועל גליל עליון: אייזיאה אייזנדורף – 13, עומר טל – 11, אדריאן יוטר וקנדל אנתוני – 8, גבי צ’אצ’שוילי – 7, חן גיא ודי.ג’יי שארפ – 6, לידור בן דוד – 3, אוהד דקל – 2.שותפו: יהל פלג, רון כהן וזיו מעוז.

רשימת קלעים אליצור נתניה: מושקוביץ – 14, וושינגטון – 12, גאיה – 8, לזר – 7, וורטיצקי – 6, פריצקי – 5. נגוסלבסקי, אהרוני וזילברשג – 3 נקודות כ”א. שותפו: בר שמר וששון.

מחכים לחצי הגמר. כדורסלני הפועל גליל עליון (צילום: גיל נוימן)