אירוח מכל הלב לתושבי הדרום

משפחות מהדרום שמתארחות בחצור הגלילית: “מרגש לקבל את החיבוק והתמיכה הזו מעם ישראל, מאפשרים לילדים להתאושש”

משפחת פינגל מתארחת בחצור

עם התחממות המצב הבטחוני בדרום הארץ יצאו במועצה המקומית חצור הגלילית בקריאה חמה ומחבקת למשפחות הדרום להגיע ולהתארח בחצור הגלילית. לצד הכשרת מבני ציבור בחצור לאירוח המשפחות, ראש המועצה שמעון סויסה פנה גם לתושבים באמצעות המדיה החברתית, ופתח מוקד מיוחד לקבלת פניות של משפחות המעוניינות לארח או להתאחר.

את סוף השבוע האחרון וחג השבועות חגגו בחצור הגלילית עשרות משפחות מדרום הארץ חלקם בבתי התושבים וחלקם במבני ציבור כמו מרכז יום לקשיש וכו’, ראש המועצה, שמעון סוויסה, החמיא למארחים ואמר: “אני נרגש לארח משפחות שהחליטו לבוא מהדרום הרועש לגליל השקט.

“כולי הערכה לצוותים שהתארגנו לארח, לתורמים ולתושבים שפתחו את ליבם באהבה, וגילו שוב עד כמה קהילת חצור חמה וטובה, אני גאה  בכם ומאחל לאחינו מהדרום להינות פה ולהתאוורר כמה שתרצו”.  

משפחת פינגל מאשקלון שהתארחה במרכז יום לקשיש בחצור הגלילית  הגיע עם שלושת ילדיהם, אם המשפחה שושי ציינה: “תודה רבה על האירוח, אני מודה לכולם על הדאגה, שפתחתם בפנינו את הדלת, מעניקים לנו חום ואהבה. בהתחלה חששנו לעזוב את הבית אבל התקבלנו בחום ואהבה, הבנתם אותנו ולא חסר פה כלום. תודה לכולם ושנדע ימים טובים יותר״.

מרכז יום לקשיש בחצור הגלילית

גם במרכז התיירות הצפוני-אסנט שבצפת החליטו לפתוח את הלב ואפשרו למשפחות מהדרום להתארח בחדרי האירוח שבמתחם ללא עלות, לרבות ארוחות, סדנאות פעילות מידי יום וכו’.

בין המשפחות השונות שהגיעו למתחם התיירות של אסנט הייתה משפחת לוי- זוג עם חמישה ילדים ממושב ישיביה הסמוך לשדרות שציינו: “הגענו מהאזור ‘החם’ בארץ היום להתאוורר ולהתאושש, ממש שמחנו מההזמנה הזו.

משפחת לוי מתארחת במרכז אסנט בצפת

“אנחנו באירוח מלא כל המשפחה עם ארוחות וכו’, זה מאפשר לנו קצת להירגע מהמציאות שהילדים לא זזים מהממ”ד וכל היום ‘בומים’, זה מאפשר להירגע והכי חשוב להרגיע את הילדים וקצת לנשום. תודה גדולה על הנתינה והלב הרחב”.

צילומים: מועצה מקומית חצור הגלילית, מרכז אסנט בצפת