כדורגל: ניצחון ראשון לטובא

הקבוצה של איתן פחימה זכתה בניצחון 1:2 על בני ביר אל מכסור.

מחזור אמצע השבוע במחוז צפון א’ של ליגה ב’ יצא לדרך עם ניצחון ראשון העונה של בני טובא א-זנגריה, המודרכת ע”י איתן פחימה, שהתייצבה עם מאזן של שתי נקודות בשלושה משחקים למשחק החוץ מול בני ביר אל מכסור – שהפסידה בשני המשחקים שקיימה.

טובא פתחה את המשחק בצורה מצוינת וכבר לאחר 20 דקות שני מצטרפים חדשים לשורותיה כבשו שערים: בדקה ה-10 היה זה דניאל פרננדס (21) – שחידש בתחילת העונה פעילות במדי עירוני טבריה, אחרי 3 שנים שבהן לא שיחק בשל השירות הצבאי. בדקה ה-20 יניב אסלאן (23), שהספיק ליטול חלק כמחליף במשחק מול צעירי סכנין שנערך לפני כניסת הסגר, כבש שער שהעניק לקבוצתו יתרון 0:2.

טובא המשיכה לשלוט במשחק, אך חוסר ריכוז מנע ממנה להגדיל את התוצאה. בדקה ה-88 נגיעת יד של אחד משחקניה הביא לפסיקת פנדל לזכות ביר אל מכסור – שהצליחה לכבוש שער שצימק את יתרונה של טובא ל-1:2. עמוק בתוך תוספת הזמן נותרה הקבוצה המארחת בעשרה שחקנים, לאחר שאחד משחקניה הורחק בכרטיס צהוב שני, בשל מילים מיותרות לעבר שופטת המשחק. בסיום, ניצחון 1:2 לזכות טובא במשחק הדרבי של העדה הבדואית. הניצחון הוקדש ליו”ר נסאר הייב, שמתאושש מניתוח לב.  צוות אתר “גליל עולה” מאחל החלמה מהירה ורפואה שלמה לנסאר הייב.

ניצחון חשוב לאדומים. שחקני הקבוצות במשחק היום


נסאר הייב