ספורטאיי השנה: מועדון טניס שולחן מבואות חרמון

איתי אשנר מקיבוץ דפנה הוא “ספורטאי השנה” מטעם מועדון הטניס שולחן מבואות חרמון. שמחים לפרגן לו בכתבה הבאה.

פרויקט “ספורטאיי השנה” – נבחרי 2020 שלנו, מגיע היום לענף הטניס שולחן. מועדון הטניס שולחן מבואות חרמון, בניהולו המקצועי של שחר גלעד, שעובד בצוות האימון עם אלעד מרנבך, הוקם לפני מספר שנים בשיתוף פעולה בין הצדדים לבין מחלקת הספורט של מועצה אזורית מבואות חרמון והוא מאגד בתוכו עשרות טניסאי שולחן בגילאי הילדות והנעורים.

כשפנינו לשחר גלעד ואלעד מרנבך וביקשנו מהם לבחור “ספורטאי שנה” הם נקטו ביוזמה מקורית – כשערכו משאל בין שחקני הקבוצות השונות, שבחרו לבסוף באיתי אשנר, בן 16 מקיבוץ דפנה, תלמיד תיכון “הר וגיא”. שחר גלעד ואלעד מרנבך היו נדיבים מאוד בחוות הדעת שסיפק על אשנר: “איתי הוא אחד מהשחקנים הראשונים שהצטרפו למועדון ביום ההקמה. איתי התחיל את דרכו בענף הטניס שולחן ללא רקע וההתקדמות שלו היתה מהירה. בזכות כח הרצון, ההתמדה והנחישות של איתי הוא הפך לשחקן טניס שולחן מקצועי המשתתף בכל המסגרות המקצועיות ברמה הארצית וברמה המקומית.בנוסף להיותו שחקן מצטיין, הצטרף איתי לצוות המדריכים של המועדון והוא עוזר לנו להוביל את הדור הבא של שחקני הטניס שולחן בגליל”.

ממוקד מטרה. איתי אשנר בפעולה



מה מייחד את איתי?

“התמדה, נחישות ומקצועיות אלו שלושת המילים שמתארות את הפן המקצועי של איתי בצורה הטובה ביותר. איתי משמש דוגמה לכל השחקנים במועדון כשהוא מגיע לפני כולם לאולם האימונים, לא מפספס שום אימון ונותן את כולו בלי לוותר”.

איזה מקום תופס איתי בצד החברתי של קבוצתו? 

“איתי הוא ראש לאריות. שחקני המועדון מאוד מחוברים לאיתי והוא משמש כמנהיג. השחקנים הצעירים והתחרותיים יודעים שאם יש להם שאלה או סוגיה שהם רוצים לפתור הם יכולים לפנות לאיתי.

איך אתם רואים את המקום של איתי במועדון בעתיד?

“מועדון הטניס השולחן של מבואות החרמון הוא מועדון חדש במונחים של מועדוני ספורט, אבל בשלוש השנים האלה הוא מונה כבר כ 70 שחקנים ברמות שונות – ולכן כשיש שחקן מוביל עם כישורים חברתיים כמו של איתי הדרך להישגים תהיה קלה הרבה יותר. שנת הקורונה היא שנה לא פשוטה לאף אחד מאיתנו ובטח שלא לענף כמו טניס שולחן. במהלך כל התקופה הזו איתי, שהצטרף לצוות ההדרכה, דאג לשמור על המורל של השחקנים הצעירים ואף יזם משלוחי מנות לשחקנים שהיו בבידוד. אנחנו מאוד גאים שהוא חלק ממועדון הטניס שולחן של מבואות החרמון”.

דוגמא ומופת לדור הצעיר. איתי אשנר מדריך את “הילדודס” של המועדון