נשות הגולן מפילות ברשת

כבוד וגאווה גולנית וסיום מתוק לשנת 2020 עם זכיית קבוצת הכדורשת בנות הרמה בשני גביעים בטורניר כדורשת בינלאומי.

משבר הקורונה פגע משמעותית בכל ענפי הספורט – ובמיוחד באלה הנערכים באולמות סגורים. למרות זאת, בקבוצת הכדורשת “בנות הרמה”, הפועלת בתמיכת מח’ הספורט של מרכז קהילתי גולן, מורכבת מנשים מיישובים שונים – דתיות וחילוניות במגוון גילאים, שלא מוותרות על האהבה למשחק ועל המרקם החברתי. את הקבוצה המיוחדת הזו, מאמן תומר לוי – שבזכות עבודה עקבית ומצוינת, עזר לקבוצה לשמור על הגחלת גם בתקופה הכל כך מורכבת הזו.

במהלך השבוע שעבר השתתפה קבוצת “קבוצת בנות הרמה”, בטורניר ארצי שנערך בכפר סבא, בחסות מאמאנט ישראל ובתמיכת המשרד לשיתוף פעולה אזורי.  המסר של הטורניר היה – “משחקות לעתיד משותף”, מאחר והשתתפו בו קבוצות מכל קצוות הארץ והעולם: קבוצת דיפלומטיות, קבוצות מהרשות הפלשתינית, קבוצות מהארץ ואפילו קבוצה בה כל השחקניות כבדות שמיעה. הטורניר נערך במשך 3 ימים תוך הקפדה על הנחיות התו הסגול, אולם למרות התקופה המאתגרת האווירה הספורטיבית הייתה מאוד מפרגנת ומהנה. הקבוצה מהגולן זכתה בשני גביעים בטורנירים בהם השתתפה.

בנות הגולן והמאמן תומר לוי בטורניר



הטורניר התנהל בצורה מצוינת. מארגנות הטורניר מכתירות בהצלחה את התנהלותו: ״אנחנו מאמינות שבאמצעות הספורט, במיוחד בספורט נשים, נוכל לבנות גשר לשיח משותף, לדו קיום וליצירת חיבור תרבותי ואנושי בין כל האנשים בכל התרבויות. את הטורניר ניתן היה לקיים בזכות העובדה שהוא בינלאומי ואין ספק כי קיום הטורניר היה נקודת אור משמעותית עבור השחקניות המשוועות לחזור לשגרת אימונים ומשחקים יציבה”.

“בנות הרמה” חזרו לגולן ברוח מרוממת, באנרגיות גבוהות ובגאווה גדולה, כשהן מפרגנות למאמן תומר לוי – על חלקו המשמעותי והחיוני בהבאת הקבוצה למעמד המרגש. הקבוצה פועלת בימים אלו להקמת קבוצות כדורשת נשים נוספות בגולן ובהמשך ליגה נוספת של מח’ הספורט – ליגת יישובים בכדורשת בגולן . המתעניינות להצטרף לקבוצות הליגה, מוזמנות לפנות ל: 054-8082442.