פלאשים בגליל: יוצאים לחופשי

פינת “פלאשים” ראשונה מאז היציאה מהסגר, בכיכובם של אנשי ספורט מהמרחב הגלילי.

תמונת השבוע: בר ישראלי מכפר בלום שומרת על כושר שיא בימים טרופים אלה. הבעל, ידין ישראלי – מאמן כושר תותח ממועדוני “בי אקטיב” ו”סווט בוקס”, בהחלט נותן אקסטרות מקצועיות. בהחלט מצדיק ארוחת פיצה מפנקת מתנת “צ’יז פיצה” – האיטלקיה החמה ממתחם “גן הצפון”.



מורן קויפמן ובנה, גוני, זכו לעשות “סיבוב פוזה” במכונית מרצדס מפוארת. התיעוד באינסטה היה מתבקש.



בשבוע האחרון נערכו הפגנות כנגד אלימות נשים. נרתמה לעניין ויקי אלקבץ-כהן, רכזת נעמ”ת בעיר צפת ומחזיקת תיק הספורט מטעם המועצה, הביעה סולידריות חשובה מאוד.



אופיר טולדו – שבשנים הגיוניות הוא מכוכבי קבוצת הכדורסל של עמיר/שמיר בליגת הקיץ האזורית, הגיח ל”ביקור מולדת” יחד עם האחת והיחידה שלו, עדן דהן, שהתבשמה יחד עם האחד שלה בערוצי הנחל המדהימים של קיבוץ שדה נחמיה.

תגידו המון מזל טוב ליקיר הפינה בשבועות האחרונים, כדורגלן העבר של הפועל קרית שמונה – מיקי ממן, שמככב ברכיבת אופניים במרחב ובאגף השמאלי של קבוצת הותיקים של עירוני קרית שמונה. מיקי ממן חגג השבוע יום הולדת 50, האישה ורד והילדים ארגנו חגיגה משפחתית שמחה ומרגשת. מזל טוב לחברנו היקר !

מזל טוב גם לאיש המשק המסור של עירוני קרית שמונה, דני פרץ – המכונה “דני רוח”, מזל טוב גם לאלי אברג’ל – שניהם חגגו יום הולדת שמח. יורם ממן, מחזיק תיק הספורט וסגן ראש עיריית קרית שמונה, הגיע לברך.

קבוצת ותיקי בניטה קרית שמונה בכדורגל מחכה לאישור רשמי לחזרה לאימונים. עד אז, שומרת הקבוצה על הווי חברתי ועל חדר הלבשה מלוכד.

הכדורגלן ארד אלבז מצא השבוע זמן ליהנות מהטבע, בפלג קסום של נחל דן.

חיים אוחנה – הכדורגלן הכובש של ותיקי עירוני קרית שמונה, שידוע גם ביכולות השירה המדהימות שלו, ממשיך לככב אצלנו בפינה – והפעם בשעת כושר משפחתית בטיילת הירדן.

הכדורגלן נאור עבודי – שמייצג את קרית שמונה בליגה הארמנית, מצליח לשמור על איזון בימים המורכבים האלה בצל המלחמה בין ארמניה לאזרבייג’אן