כדורסל: מונו מאמנים למחלקת הנוער של הפועל גליל-גולן

הושלם מינוי המאמנים במחלקת הנוער של הפועל גליל-גולן. על כך בכתבה הבאה .

מחלקת הכדורסל של הפועל גליל-גולן, שתעבוד בשיתוף פעולה מקצועי עם מחלקת הנוער של הפועל גליל עליון, הודיעה על מינוי מאמנים לעשר קבוצות תחרותיות, אשר יפעלו בעונה הקרובה במחלקת הנוער יחד עם 5 שלוחות של קב’ ביה”ס לכדורסל סל הגולן ולראשונה 4 קב’ של כדורסל בנות במוקדים שונים.

מחלקת הנוער של המועדון קלטה מספר מאמנים חדשים ובהם:

ניסן עמרני , בן 28, מזכרון יעקב – סטודנט שנה ד’ להוראת חינוך גופני באוהלו, והוא מגיע ממועדון פרדס חנה כרכור . ניסן עמרני יאמן בעונה הקרובה את קבוצות הילדים לאומית וקטסל נטור.

אוריה רייקין , 26 מקדמת צבי, שהחל את דרכו בבית הספר לכדורסל באביטל ומשם המשיך לקבוצות הליגה של הפועל גליל עליון, יחל בקריירת אימון במחלקת הנוער. רייקין יאמן בעונה הקרובה את קבוצות אביטל (סל הגולן ותחרותי) ובנטור את קב’ סל – הגולן.

שמחה אדלר – בת 31 מרמת מגשימים, בעונה שעברה אימנה באולפנה בקצרין ובעבר אימנה בקט סל בנות בחיספין . שמחה מצטרפת למחלקה כחלק מהמגמה לעונה הקרובה של פיתוח כדורסל הבנות בגולן .

הראל מולד מחיספין , יאמן בעונה הקרובה בבית הספר לכדורסל, בשלוחת אלעל כתות א’-ד’ וכתות א’-ב’ בשלוחת אופק.

ונעבור למאמנים שממשיכים במועדון:

נבות רוכברג מקבוצת כנרת – ממשיך אחרי עונת קאמבק מוצלחת, שכללה זכייה באליפות עם קבוצת הילדים, ויאמן את קבוצות קטסל וילדים בשלוחת אלעל” .

ישראל בן ישראל מהמושב בני יהודה – ימשיך לגדל את דור העתיד באשכול אופק ויאמן את קבוצות הקט סל והילדים וכן בבית הספר לכדורסל.

עדי בלה מקצרין – פותח עונה רביעית וימשיך השנה כמאמן קבוצת הנערים.

אחינועם מלכה מאבני אית”ן ,תמשיך לפתח את כדורסל הבנות כמאמנת קבוצת ד’-ו’ בנות במושב נטו.

רשף דהן מהמושב נטור, שעשה הסבה בעונה שעברה מעבר מעמדת השחקן לתפקיד מאמן הבוגרים (מאמן/שחקן ליתר דיוק) ימשיך בתפקידו גם העונה, בתקווה לקחת מקום אחד למעלה את הקבוצה, שסיימה כסגנית אלופת מחוז עמקים בליגה ב’.

חוזר הביתה כמאמן. אוריה רייקין