פלאשים בגליל: פרמיירה באתר החדש

פינת פלאשים בגליל לראשונה באתר המחודש שלנו. מי מכבדים אותנו בנוכחותם? כל התשובות לכל השאלות בכתבה זו.

תמונת השבוע: שלומי אוחיון מקרית שמונה – כדורגלן עבר ידוע בצפון, אירח בשבוע שעבר בביתו את מאמן העבר ופרשן ההווה, שלמה שרף, שאימן אותו בימיו בנבחרת הנערים, לפני שלושה עשרים. שרף הגיע לקרית שמונה, על מנת להיות חלק מצוות השידור של משחק גביע הטוטו בין עירוני קרית שמונה למכבי חיפה. צוות האתר שמח להעניק לשלומי אוחיון ארוחת פיצה מפנקת מתנת “צ’יז פיצה” – האיטלקיה החמה ממתחם “גן הצפון”.



מי שלא ויתרה על צפיה ישירה במשחק, למרות ששערי האצטדיון היו נעולים, היא קרן חמו – מהמושבעות שבאוהדי עירוני קרית שמונה, שהתקבצה יחד עם עשרות האוהדים המושבעים בגבעת שחומית, שתמכו בקבוצה מרחוק – אבל עם הרבה מאוד אהבה.



במועדון טריאתלון גליל עליון ממשיכים להתגבש. אחרי שקבוצת הנוער ערכה ערב גיבוש טעים היה זה התור של קבוצת הילדים, שבתחילת השבוע התכנסה למשחק באולינג ולארוחת פיצות משותפת.



אמצע השבוע, ראשון לציון: “הגורדונים” מכפר בלום – מאמן הכדורסל אבישי ואשת יחסי הציבור רעיה הדרימו למפגש משפחתי עם האחיות ורד וליאת. “הגורדונים” החליטו, שאם אין נחל לעשות בו קייאקים, הם יתפנקו על קייאק סושי משובח…



אמצע השבוע, ראש פינה: ד”ר קלין שפירא, הנמנה על סגל קבוצת הכדורסל של הפועל ראש פינה, שומר על כושר ומתכונן לעונה הבאה. באמצע השבוע נצפה באנרגיית שיא לאחר אימון בסטודיו  EMS PLUS יחד עם המאמנת טלי קוצ’ר.



אמצע השבוע, נחל דן: מורן קויפמן – המנהלת המקצועית של “האקדמיה למיוזיק פורם” בקיבוץ דן, סיפקה “סלפי” איכותי עם בתה הבכורה, דריה. תמונה אחת השווה אלף מילים.



יש דור חדש לרוגבי הגלילי. במהלך השבוע האחרון בכמה וכמה מקיבוצי הגליל העליון נערכו פעילויות חשיפה לילדים וילדות, שהביעו עניין וחלקם ירכיבו את קבוצות דור העתיד של מועדון רוגבי גליל עליון.



הכדורסלן השורד עידו קוז’יקרו, שבעונה הבאה ישחק בהפועל נעם מגדל העמק, ממשיך את ליין ההרצאות שלו בשיא המרץ. הזוכים המאושרים: ילדי המושב כפר יחזקאל, בו “קוז’י” התגורר בעבר.


מאמן הכדורגל חנן תורג’מן עשה את סופ”ש האחרון יחד עם האישה אופיר והבנות קרוב למקור מים שאין בגליל – חוף הים. משפחת תורג’מן נהנתה מנופש מהנה בנתניה – ואנחנו מפרגנים למשפחה האהובה.

חם בחוץ? זה לא מונע מרצי קבוצת הבוגרים של מועדון ריצה גליל עליון לרוץ במרחבים ולסיים את ריצת יום שישי בקפיצה למים הצוננים של נחלי האזור.