קטרגל: מרגליות זכתה בטורניר עמותות הספורט

לאחר שנים ללא ליגה אזורית בכדורגל החליטו בעמותת הספורט יחד עם מתנ”ס מבואות החרמון להחזיר עטרה ליושנה ולהביא את הענף הפופולארי לקדמת הבמה. מרגליות זכו לאחר ניצחון בפנדלים על נאות מרדכי.

*. צילום: שרון טל ברנע

כל חובב ספורט מהגליל העליון משנות ה-90 מספר ללא הרף כמה היה בעבר עניין בליגה האזורית בכדורגל ואיזה תשומת לב היא משכה בשנים עברו. לאחר שנים רבות שלא היה “משוגע לדבר” ובמקביל ליגת הכדורסל האזורית תפסה תאוצה הליגה האזורית בכדורגל נשכחה אט אט.

ביום שישי האחרון, לאחר ניסיונות רבים, התקיים הטורניר הראשון בליגה האזורית בכדורגל, במגרש הדשא בקיבוץ עמיר. בטורניר השתתפו 6 קבוצות מהאזור: נאות מרדכי, מרגליות, כפר יובל, איילת השחר, קריית שמונה ואמנון. המשחקים היו איכותיים, כולם באו בשביל להינות והאווירה הייתה נהדרת. לאחר מותחן קבוצת מרגליות זכתה במקום הראשון כשבמשחק הגמר ניצחו בבעיטות הכרעה את נאות מרדכי.

“היה טורניר באווירה נהדרת”, סיכם אלעד חיגר – רכז הספורט הקהילתי בעמותת הספורט. “סיכמנו שמשחקים בשביל הכיף וההנאה, ללא גליצ’ים וסיכונים. כל המשתתפים קיבלו את זה בהבנה והסכימו שהם באו בשביל להינות”.

המטרה בעמותת הספורט היא להפוך את זה למסורת ובכל שנה יתקיימו שלושה טורנירים. הטורניר הבא יתקיים ביום 29.3, כל קבוצה שמעוניינת להצטרף יכולה לפנות לאלעד חיגר, רכז הספורט הקהילתי בעמותת הספורט. פרטים באתר המועצה האזורית הגליל העליון.