“אוהלו” זכתה באליפות אס”א בכדורגל דשא שביעיות

נבחרת כדורגל שביעיות של המכללה האקדמית לחינוך “אוהלו” השתתפה לראשונה באליפות אס”א, העפילה לגמר וזכתה במקום הראשון.

בשבוע שעבר התקיימה אליפות אס”א (איגוד ספורט אקדמי) בכדורגל שביעיות באוניברסיטת תל אביב ובהשתתפות 15 קבוצות מאוניברסיטאות ומכללות מרחבי הארץ. הקבוצות חולקו ל-4 בתים לפי מיקומם בשנים קודמות.

המכללה האקדמית לחינוך “אוהלו” רשמה הישג מרשים כאשר זכתה באליפות, במיוחד לאור העובדה שזו הפעם הראשונה שהיא העפילה עד למשחקי הגמר. הדרך היתה קשה, המכללה האקדמית “אוהלו” בקצרין הוגרלה אל מול נבחרות וינגייט, בינתחומי הרצליה ואוניברסיטת חיפה וזכתה בכל המשחקים (ניצחון 2:1 על אוניברסיטת חיפה, ניצחון 2:1 על וינגייט, ניצחון 5:2 על הבינתחומי הרצליה). ברבע הגמר, ניצחה נבחרת “אוהלו” את מכללת וושינגטון בתוצאה מדהימה של 3:0, משחק חצי הגמר אל מול אוניברסיטת חיפה הסתיים בניצחון 2:0 ועלייה לגמר אל מול נבחרת המכללה למנהל. את שער הניצחון קבע השחקן אביאל, 5 דקות לפני שהסתיים המשחק המותח.

חשוב לציין גם את הישגי נבחרת הבנות של מכללת “אוהלו” שהשתתפה השנה לראשונה בכדורגל דשא שביעיות ושער בודד מנע מהן לעלות לשלב הבא.

חיים בורק, רכז אס”א במכללה האקדמית לחינוך “אוהלו” אמר: “אני גאה בסטודנטים ובסטודנטיות שהביאו למכללה הישגים מרשימים ובכך הוכיחו שהדרך למצוינות מתחילה באוהלו. כל השחקנים לאורך הטורניר היו מצויינים אך אני חייב לציין את קוסטה מנגליס, סטודנט שנה ג’, שאימן את קבוצת הבנים ואת קבוצת הבנות ואת אברהים סאלח, רכז הספורט מאגודת הסטודנטים, שפועל רבות להצלחת הנבחרות”.