השמן המוזהב שווה זהב

מוצרי הטיפוח שכל אישה צריכה להשתמש בהם התקבצו להן לכתבה אחת מיוחדת.

דורון שפרוני הלפרין ועינה קפלן מקיבוץ יפתח בעלות סוכנות קריאייטיב של מיזמי pop-up תדמיתיים הבנויים מעיצוב וצילום. אחת הנישות שהן חובקות בימים אלו הינה נישת הקוסמטיקה הטבעית, שמן החוחובה שמיוצר בקיבוץ חצרים בנגב. כשהן התוודעו לתכונות הייחודיות של השמן הזה, הן החליטו שהן חייבות לשווק אותו בעצמן באזור הצפון.

צמח החוחובה מקורו במדבריות של דרום מערב ארצות הברית ומכסיקו, אולם כיום מדינת ישראל היא יצרנית שמן החוחובה הגדולה בעולם. קיבוץ חצרים בצפון הנגב הוא המגדל והיצרן הגדול ביותר בישראל. 

במשך הרבה שנים המפעל בחצרים מכר את שמן החוחובה לחברות קוסמטיקה מובילות ברחבי העולם. לפני כשנתיים החליטו במפעל ליצור לעצמם מותג עצמאי.

באזור הצפון המוצרים של חוחובה חצרים פחות מוכרים, וזהו האתגר שלקחו על עצמן, דורון שפרוני הלפרין ועינה קפלן. שתיהן חברות ילדות שגדלו בקיבוץ יפתח, והחליטו להקים עסק עצמאי. 

דורון היא מעצבת תקשורת חזותית ועינה צלמת מקצועית. 

לעסק הן קראו DA-Vision.


הן החלו לעבוד יחדיו על פרויקטים שונים המשלבים עיצוב, צילום ותדמית, ואז די במקרה, הוצע להם לבצע פרויקט עבור חברת חוחובה חצרים. תוך כדי עבודה על הפרויקט, התוודעו עינה ודורון לתכונות המיוחדות של שמן החוחובה, והבינו שיש כאן פוטנציאל למשהו הרבה יותר גדול. הן החליטו להיות המשווקות של מוצרי חוחובה חצרים באזור הצפון, תחת שם המותג GOLD DA-Vision.

 כשמונים את רשימת התכונות הייחודיות של שמן החוחובה, אפשר להבין מדוע הוא מכונה ״הזהב הנוזלי״. שמן החוחובה זהה בהרכבו המולקולרי כמעט במאה אחוז ל”סבום” (שכבת ההגנה הראשונה של העור) תכונה מולקולרית זו מעניקה לשמן את ההתאמה הגבוהה ביותר לעור האדם. ככזה השמן נספג בקלות ובמהירות מבלי להשאיר תחושת שמנוניות על העור.

השמן מכיל ריכוז גבוה של ויטמין E ואומגה 9, הוא מעניק לחות טבעית לעור, מחדש את תאי העור, מסייע באיחוי צלקות ופצעים, ויעיל גם בהתמודדות עם בעיות עור למינהן כגון סבוריאה, פסוריאזיס ואסטמה של העור. 

שמן החוחובה טוב גם לשיער. הוא מחזיר את הברק, מוריד את הנפח ומסדר את התלתלים ואף מעכב תהליכי נשירת שיער, ומשמש גם כתחליף לקצף הגילוח. על בסיס שמן החוחובה ישנם גם מוצרים כמו: קרם פנים, סבון מוצק, שמנים אתרים ועוד…

סדרת המוצרים של חוחובה חצרים, המשווקים על ידי GOLD DA- Vision, כוללת:

שמן חוחובה טהור

שמן החוחובה של חצרים 100% טהור המופק מגרעין צמח החוחובה. השמן עשיר באומגה 9 וויטמין E אשר חיוניים להתחדשות העור ושמירה על מראה צעיר ורענן.

פילינג פנים חוחובה

הינו מוצר ייחודי המסייע לחשיפת תאי עור חדשים בעור.

אבל יש לנו סוד… גרגירי הפילינג שנמצאים בפנים, גם הם חוחובה. גרגירים אלה נקראים ״בידים״ שתפקידן לסייע בקילוף העור המת והזנה של העור. הפיליניג מכיל גם שמן זית, דבש, רימונים ופרופוליס.

פילינג גוף חוחובה

הינו מוצר ייחודי המסייע לחשיפת תאי עור חדשים בעור.

אבל יש לנו סוד… גרגירי הפילינג שנמצאים בפנים, גם הם חוחובה. גרגירים אלה נקראים ״בידים״ שתפקידן לסייע בקילוף העור המת והזנה של העור. הפיליניג מכיל גם שמן זית, דבש, רימונים ופרופוליס.

קרם פנים

קרם הפנים של חוחובה חצרים מספק לעור הפנים העדין את המרכיבים החיוניים עבורו, מזין אותו בלחות ושומר על מראה צעיר ורענן

שמן חוחובה טהור + שמן המפ

השילוב של שמן חוחובה עם שמן המפ הוא אחד משילובי השמנים הטבעיים הטובים ביותר לעור הגוף והפנים. שמן המפ, המופק מזרעי צמח הקנאביס, ידוע כבעל יכולות הזנה לעור יבש ופגום. הזרעים מהווים מקור עשיר ביותר לוויטמינים ,מינרלים, חלבונים (חומצות אמינו), חומצות שומן חיוניות ועוד. בזרעי ה-HEMP יש כמות גבוהה של חומצה אלפא -לינולנית או בשמה היותר מוכר אומגה 3.

דורון ועינה משווקות את מוצרי חוחובה מזה חמישה חודשים, וצבר ההזמנות גדל בהתמדה. “יש סיפוק גדול מכך שהמוצר שאנו משווקות אכן עוזר לאנשים”, אומרת דורון. “סימן ברור לכך הוא שיש לנו לא מעט לקוחות חוזרים”.

שיטת השיווק שדורון ועינה בחרו בה מתבססת בעיקר על מכירות POP-UP בבתים בצפון, מדובר על ערבי חברות טובות, קפה, עוגה ושולחן חוחובה המלא בכל טוב המוצרים שיש להציע. כמו כן, כמובן שקיים גם אתר אינטרנט הפתוח להזמנות ושליחויות בכל הארץ. רעיון נפלא לשליחת מארזי מתנות עד דלת הבית.

הבנות מספרות שהקשר עם הלקוחה הסופית הוא החשוב ביותר, יחס אישי המלווה בשיח אישי פנים אל פנים. “אנו באמת מאמינות שהאיכות והיעילות של המוצרים יהיו מקדם המכירות הטוב ביותר. מי שמנסה – מתאהבת מיד״.