פלאשים בגליל: עם כל הכבוד לגל השני…

כדורגלנים שחגגו עליית ליגה, איש ספורט גלילי שנפגש עם שר הספורט, אוהדת מושבעת שהעלתה את ירושלים על ראש שמחתה, מאמן כדורסל שזכה להוקרה בערב פרידה מרגש, אלה ועוד בפינה הכי פלאשית בגליל.

צ'יז פיצה

תמונת השבוע: אלמוג בן עזרא – בת הזוג הצמודה והאוהבת של הכדורגלן דניאל טויזר, עשתה ביום שני את הדרך הארוכה מהצפון לירושלים, לאצטדיון טדי, כדי לעודד מהיציע את אהוב ליבה, במשחק המרגש בקריירת המשחק שלו – משחק העליה של בני סכנין, שסיימה בתוצאת תיקו 0:0 את המשחק מול הפועל קטמון. את דניאל טויזר נארח במהלך החודש הקרוב לראיון באחת מפינות המצטיינים שלנו. לחברה האוהבת אנו שמחים להעניק ארוחת פיצה מפנקת מתנת צ’יז פיצה – האיטלקיה החמה ממתחם גן הצפון.

חברות היא מצרך חשוב בימים אלה, אלמוג יגודה מנכ”ל לוטו ישראל הגיע צפונה עם משפחתו ליום כייף וביקור אצל חברו הטוב, מאמן הכדורסל אבישי גורדון. השניים ניצלו את היום לשייט צונן ובילוי משפחתי בקייקי כפר בלום, לפני העומס הגדול . “הזרימה מדהימה בירדן ונהננו מכל רגע – אמרת קייקים אמרת כפר בלום”, סיכם גורדון את השייט (צילום: גיל נוימן).

מאמן הכדורסל המוערך עומר טל מקיבוץ מחניים, שגידל דורות של כדורסלנים ותלמידים, זכה בשבוע שעבר לאירוע פרידה מרגש ממחלקת הנוער של הפועל גליל עליון. “השורד” עידו קוז’יקרו, שמצביע על עומר טל כעל מאמן שהרבה בזכותו הצליח לעשות את הקפיצה המיוחלת בגיל נוער, הגיע מחיפה כדי לעשות כבוד למאמן האהוב. צוות אתר “גליל עולה” מצדיע לעומר טל היקר על פועלו ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו ושמירה על זיקה וקרבה לכדורסל הגלילי.

קבוצת הכדורגל של הפועל עירוני צפת חגגה סיום עונה במסעדה ידועה בעיר. היה שמח.

גם ראש העיר, שוקי אוחנה, השתתף בשמחה הגדולה והעניק גביע הוקרה לשחקן הקבוצה, שחק דהאן, שהודיע בגיל 34 על פרישה ממשחק ומעבר לאימון במחלקת הנוער. צוות האתר מצדיע לשחק דהאן על פועלו. בתקופה הקרובה נערוך ראיון עמו באחת מפינות המצטייינים שלנו.

אחד משחקני ההתקפה המרשימים של הקבוצה הצפתית בעונה האחרונה, יאיר שריקי מחצור, שהוא גם כבאי מסור, מתאושש מפציעה וכחלק מהשיקום הוא החל באימוני כושר ייחודים בסטודיו EMS PLUS בראש פינה. 

יורם ממן, סגן ראש עיריית קרית שמונה ומחזיק תיק הספורט בעירייה, נפגש במהלך השבוע שעבר עם שר הספורט, חילי טרופר, במטרה לקדם תוכניות לקידום הספורט בעיר.

בקרית שמונה התגעגעו לכדורגל. במהלך השבוע שעבר באימון של קבוצת ותיקי קרית שמונה נצפו יחדיו שני שחקני ההגנה המצוינים של הקבוצה, מיקי ממן ומושיקו נתן, כשהם באנרגיית שיא נוכח החזרה לפעילות.

“הגושרים מלון בטבע” אירח 30 נשים מרחבי הארץ של קבוצת ‘חופשות הריצה והלייף סטייל- RUN THE VIEW’ אותן מובילה מאמנת הריצה לילך דומינגז.

שלישי האחרון, חיפה: ג’ניה דונייב – מאמן השוערים של עירוני קרית שמונה, נפגש יחד עם שותפיו למחנה אימונים לשוערים ובהם – שוער העבר של מכבי חיפה ונבחרת ישראל, ניר דוידוביץ’ ומאמני השוערים, דודו בן הרוש ועדן סולומון.

ניקיטה טימופייב ודוראל בן דיין, שניים מהאוהדים המושבעים ביותר של עירוני קרית שמונה, נצפו בדריכות מירבית בחתונה שאליה הוזמנו ביום רביעי האחרון, יממה לפני משחק העונה של קבוצתם מול סקציה נס ציונה.

חודשיים וחצי אחרי שנישאו כהלכה בקיבוץ לביא שבגליל התחתון, אתמול חגגו בני הזוג יונתן וכנרת ורטיקובסקי עם הרבה מצב רוח והמוזמנים שעלו לחוות בת יער שבעמוקה ועשו שמח.