רוגבי: גביע מדינה לנשים, ניצחון שני לנוער

סופ”ש שמח במגרש הרוגבי בחצור לשתיים מקבוצות מועדון רוגבי גליל עליון. גולת הכותרת – קבוצת הנשים זכתה בגביע המדינה

סופ”ש מרגש של רוגבי היה לנו במגרש הכדורגל שבחצור הגלילית. שחקניות הגליל אירחו את טורניר גביע המדינה והתמודדו יחד עם הקבוצות: רעננה, תל אביב, ירושלים, הדרים ורחובות.

במשחק הראשון שחקניות הגליל התמודדו עם שחקניות רעננה וניצחו 21-7 מנקודות טריי ובעיטות המרה של אמה ליפשיץ ומיכל להק. במשחק השני הניצחון היה על שחקניות רחובות בתוצאה 27-5 מנקודות טריי של מיכל להק, אמה ליפשיץ ונעמה בדיחי. להק הוסיפה גם בעיטת המרה מדויקת. במשחק הגמר הייתה דרמה גדולה במשחק נגד שחקניות תל אביב. לאחר שריקת הסיום התוצאה הייתה 12-12 והמשחק הלך להארכה של טריי זהב – הקבוצה שתבצע נקודת טריי תניף את הגביע. כשכולן כבר עייפות, ברגע של נחישות שחקניות הגליל יוצאות להתקפה נהדרת כשאמה ליפשיץ עוקפת שלוש שחקניות ומוסרת לנעמה בדיחי כדור מדהים שאיתו היא קובעת את נקודת הטריי שמעניקה לשחקניות הגליל את הגביע עם ניצחון 17-12 על תל אביב.

שמח ביציע. “האולטראס” הגלילי בתצוגת תכלית

“קבוצת הנשים שלנו היא הכי טובה בארץ וזה דבר שמדהים להגיד!!!” סיכם בהתלהבות יניב גרטי, מנהל ענף הרוגבי בעמותת הספורט. “הזכייה של הנשים בגביע, ביחד עם הופעה מסחררת של קבוצת הנוער שלנו, מהווים סיום מדהים לעונה מטורפת. עונה שהתחילה בארבעה חודשים ללא אימונים ולאחר מכן, אימונים משולבים של כלל הקבוצות, קטנים עם גדולים, נשים, שחקנים מנוסים עם חדשים והכל באותו יום, מגרש, שעה ועם מאמן אחד ואת העונה הזו אנחנו מסיימים הכי חזק שיכולים”.

יניב גרטי רואה בזכייה בגביע חשיבות עצומה בתקופה זו: “אני גאה ומודה לכל אחד ואחת מהשחקנים והשחקניות שלנו במועדון, שבלי המשמעת העצמית שלהם והנכונות שלהם להמשיך להגיע לאימונים גם שקשה, מראה על האופי שלהם ושלהן ועל היחס כלפי המועדון שלנו וכמה הם מרגישים שייכים. הניצחון הזה הוא לא רק שלנו כמועדון רוגבי, הוא ניצחון לכל הגליל,שנמצא באחת התקופות הקשות שהיו פה ואנחנו גאים ומאושרים לייצג את כל רחבי הגליל והגולן ונמשיך לעשות הכל כדי להביא כבוד והישגים לצפון!!!!”.

הגביע שלהן. שחקניות הגליל חוגגות

נוער: שחקני הגליל רושמים שני ניצחונות מרשימים

לאחר טורניר השנים, שחקני הנוער שלנו (עד גיל 18) אירחו את שחקני קיבוץ יזרעאל לשני משחקים. במשחק הראשון שחקני הגליל ניצחון בתוצאה 17-12 ובמשחק השני 47-12.

אלון שניידר, תומר גלרנטר ויפתח זעפרני הבקיעו נקועות טריי וגיל שמיר הוסיף שש בעיטות המרה מדויקות. השחקנים ממשיכים לעבוד קשה ומגיע להם לחייך ולנצח משחקים.

שמרו על הבית. שחקני קבוצת הנוער